Zoek stukje belag voor reparatie

Goedemorgen, iemand suggesties waar dit te koop is? Heb een beschadiging die naar mijn smaak net iets te groot is voor ptex.

Edwin van Riel

Bij de action🥶

LA NORMA😍☃️

@Piefke

(b)gelach(g)😂

Born to run. B.S.
When life gets too complicated.... SKI

Thanks mannen, de keuze is gemaakt. Toch geen reparatie. Gaat veel tijd kosten (is er niet echt in overvloed momenteel) en nog wat kosten om de bindingen te vervangen. Zijn de ski’s al met al niet meer waard helaas.

Edwin van Riel

Mocht je ooit willen repareren kun je wellicht hier terecht. https://www.skibaumarkt.de/kategorie/belaege/

No whining, more play.

Thanks mannen, de keuze is gemaakt. Toch geen reparatie. Gaat veel tijd kosten (is er niet echt in overvloed momenteel) en nog wat kosten om de bindingen te vervangen. Zijn de ski’s al met al niet meer waard helaas.

evr66 op 8 mrt 2019 10:50

Nieuwe is altijd simpeler! En bovendien wordt het nooit meer als voorheen. Hoewel ikzelf een person ben die helemaal lang met dezelfde ski’s doe. Misschien ben ik wel te voorzichtig of bang voor verandering :)

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Simpeler niet alleen, beetje tijd vs kosten om ze voor mezelf goed te krijgen incl vervangen bindingen. En ik vond ze niet netjes genoeg meer om hier te verkopen. Klaar dus. Verkoop alleen spul waar ik 100% achter sta ;)

@stutjunior: thanks!

Edwin van Riel

Plaats een reactie