Werken bij Snowworld of de Uithof

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen winter een aantal weken skiles gegeven in Oostenrijk.
Vanaf volgend jaar ga ik beginnen met studeren en ik zou dit graag willen combineren met skiles geven in de weekenden en doordeweekse avonden bij Snowworld Zoetermeer of de Uithof in Den Haag.
Zijn er mensen die ervaring hebben met werken bij een van deze indoor skihallen? Ik zou namelijk graag de verschillen willen weten.

Alvast bedankt!

Ik heb zelf altijd het gevoel dat bij de uithof wat meer dagjes volk komt, om het eens te proberen(waar uiteraard niks mis mee is). Snowworld komen wat meer “serieuze” wintersports voor mijn gevoel.

Kwa verschillen in werkgever kan ik je helaas niet helpen.

Is lesgeven op een tapijtbaan niets voor jou? Daar komen mensen die echt hun techniek willen bijschaven. Mijn skileraar op de tapijtbaan geeft in het seizoen ook les in Oostenrijk.

Is lesgeven op een tapijtbaan niets voor jou? Daar komen mensen die echt hun techniek willen bijschaven. Mijn skileraar op de tapijtbaan geeft in het seizoen ook les in Oostenrijk.

Suuski op 21 mrt 2019 10:17

Wat komen de mensen op in een sneeuwhal dan doen? Blijkbaar geen techniek bijschaven

Is lesgeven op een tapijtbaan niets voor jou? Daar komen mensen die echt hun techniek willen bijschaven. Mijn skileraar op de tapijtbaan geeft in het seizoen ook les in Oostenrijk.

Suuski op 21 mrt 2019 10:17

Wat komen de mensen op in een sneeuwhal dan doen? Blijkbaar geen techniek bijschaven

Jethro op 21 mrt 2019 16:47

Kopt, alleen ongecontroleerd naar beneden knallen, liefst zonder helm ;)

Edwin van Riel

In een sneeuwhal komt maar een klein gedeelte voor les. Op de rolbaan iedereen. In de hal ski je als leraar meer, op de rolbaan eigenlijk niet.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie