Last minute sankt Anton arlberg

Hallo
Wij hebben vandaag besloten om van morgen tot zondag naar sankt Anton te gaan en zijn net vertrokken. Heeft iemand een tip om op zon korte tijd een verblijf te vinden? Vinden niet direct iets behalve op booking.com maar dat vonden we wat duur. Ook geprobeerd wat hotels te bellen maar geen succes tot nu toe. Alle tips welkom!

Info: 21/3-24/3, liefst in centrum, 2 personen, minder dan 1000 euro totaal lijkt me wel realistisch

VVV bellen of een e-mailtje sturen? Dan komt het vast goed.

Mr. Slow

null

Is wel erg duur geworden de laatste 5 jaar.
Je kan ook uitwijken naar plaatsjes in de buurt. Aan de andere kant voor die paar dagen zou ik lekker in Anton blijven voor iets meer geld.
Door dit warme weer is de sneeuw op 1300 meter om 1400uur erg zacht.

Hebben wij 3de week januari gezeten: http://www.pettneuerhof.at

Bus stopt 500 meter van het Hotel af. Binnen 10 min me bus in het ski gebeid.

Wellicht hebben ze nog plek.

Groeten, Harald

Voorbeeld van extreem duur in Lech.
Let op
Is huur voor een week.
Geen koop 😃😃

null

@Hooykaas, dat is geen goed voorbeeld. Chalet 1551 is een typisch geval van ontduiking van het verbod van tweede woningen in Lech. De exorbitant hoge prijs dient slechts als maskerade: net doen alsof het geen tweede woning is, maar een echt commercieel appartement, dat echter niemand zal huren…zoals bedoeld…
Voor het overige: inderdaad gewoon de lokale vvv-website bezoeken.

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 20 mrt 2019 23:09

Het is wel verhuurd geweest.Incl kok ,butler ,en skipas 😃 Ik ken de organisatie die dat gedaan heeft.(nu niet meer)
Was ook bij Harry Mens in zijn programma.(zegt waarschijnlijk al genoeg 👎😃)

Je kan online zoeken & boeken op de website van St. Anton zelf: https://www.stantonamarlberg.com. Veel pensionhouders melden zich nl. niet aan op Booking.com

*keep cool and relax...*

Website van sankt anton zelf (En dan vooral gaan bellen) is een goed advies. Maar goedkoop zal lastig worden. In de afgelopen vijf jaar zijn de overnachtingsprijzen bij veel accomodatie ongeveer verdubbelt

Wij zitten vanaf 4 april een week in haus Gamberg voor 300€ pp.
Midden in het centrum. Wellicht het proberen waard.

Haus Korona, bus voor de deur, drie minuten naar de lift.

@RubenVlassaks,
Zeer benieuwd waar je terecht bent gekomen qua onder dak, wil je ff je ervaring delen?

Groeten, Harald

Wij zijn donderdagmorgen direct bij het VVV binnengelopen en daar ze rond gaan bellen. We konden terecht bij haus Rudi matt naast de galzigbahn. Zeer fijn daar!

Top, veel ski plezier.

Groeten, Harald

Super locatie natuurlijk.
En je zit ook nog historisch.
Rudi Matt was oa
Weltmeister in slalom in 1936
Directeur Skischule St Anton en een paar jaar later directeur skischool in Sun Valley in USA

Plaats een reactie