Fischer curv DTX Ski 171cm 2018/2019 nog als nieuw € 425

Te koop!

null
Fischer curv DTX Ski 171cm 2018/2019 nog als nieuw, paar uur gebruikt. bon nog aanwezig, adviesprijs in Nederland € 799
Niet iets te gevorderd voor mij vandaar te koop. 6 weken geleden nieuwgekocht en 2 weken geleden een aantal uur geprobeerd naast mijn oude ski's
Top ski veel rebound maar je moet de focus er wel bij houden iets te vermoeiend om samen met de kids mee te skiën.

€ 425,- of een serieus bod en deze nog nieuwe ski's zijn van jou! stuur even een appje bij vragen 06-41324223

Zie ook marktplaats voor de foto’s. https://link.marktplaats.nl/m1387692006

Radius16 (171 cm)
Taillering 121 / 72 / 106 (171 cm)
BindingRC4 Z12

*bericht bewerkt door Peterwintersport2019 op 26 mrt 2019 09:57

Deze kun je op internet nieuw voor 429 euro vinden: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/6352996….

Mr. Slow

Maar gezien het formaat zou er zomaar eens 119,- verzendkosten bij kunnen komen.

Maar gezien het formaat zou er zomaar eens 119,- verzendkosten bij kunnen komen.

Guido1976 op 26 mrt 2019 09:22

Dat lijkt me niet heel reëel. Meestal 20-30 euro vanuit Duitsland. En dan nog: ik geef liever twee tientjes meer uit voor een ski waarvan ik zeker weet dat ie nooit is gebruikt dan voor een ski waarvan ik niet weet hoe die is gebruikt.

Wat jammer dat ze niet bevallen. Uit interesse: mag ik vragen wat je nu skiet en hoe je ertoe bent gekomen om deze te kopen?

Hoi Quik thanks for the heads up!.
Het is altijd ergens goedkoper te vinden :-) die advertentie wat je aangeeft voor 429 werkt niet, beetje verzend kosten erbij en maar afwachten wat je gaat krijgen. je bent vrij om ze daar te kopen hoor.
De € 425 is een vraag prijs, en deze ski zijn werkelijk nog als nieuw ik heb er letterlijk 5 uurtjes opgestaan denk ik.

DrPhil

Ik heb deze ski's en nog een 10tal ski's getest bij de winteropening in Solden in November 2018 , Volkl Deacon 74 en deze vond ik het fijnste skiën. Daar op die brede pistes echt top, volle bak naar beneden.
Maar met de kinderen op de wat smallere pistes in Konigsleiten bijvoorbeeld toch wel echt weinig vergevingsgezind.
Als ik ze dit seizoen kan verkopen dan ga ik denk ik voor de F18 of F19, ski nu al jaren de Progressor 8+ Lekker makkelijke ski.
Kom wel vaker in de verleiding om een wat sportievere ski te kopen, maar een iets meer allround ski geeft toch vaak het meeste plezier.

*bericht bewerkt door Peterwintersport2019 op 26 mrt 2019 10:00

Vooruit dan, een link die wel werkt: https://www.spomi.de/marken/fischer/4584/fischer-rc4-the-cur…

Waar het mij om gaat is dat de ski’s tweedehands zijn en je er dezelfde vraagprijs voor hanteert als nieuwe ski’s. Ik heb zelf geen interesse overigens, maar wilde wel voor potentiële kopers een reëel beeld schetsen. Dat de adviesprijs in Nederland EUR 799 is, is bijvoorbeeld al niet meer relevant.

Mr. Slow

Thx, duidelijk verhaal. Succes met de verkoop.
Ps. Ik heb mijn F18 verruild voor de S/Max 10. Die vind ik nog fijner. De 12 kan ik ook aanraden. Net iets sportiever, maar ook heel makkelijk te skiën.

*bericht bewerkt door DrPhil op 26 mrt 2019 09:46

Mag ik zeggen, een verstandige keuze. Tijdens vakantieweken is er maar weinig gelegenheid de gaskraan open te draaien en snelle ski’s optimaal te gebruiken. Hopelijk kan je een leuk alternatief vinden. Probeer anders ook eens een Nordica Spitfire Pro als je de kans krijgt.
En de instap van die Deacons is best wel laag, echter nodigen ze erg uit tot versnellen en raggen ;) Ik zou ze nog niet helemaal uit je hoofd zetten

Quick,

Mij allemaal prima, ik denk dat de meeste mensen hier volwassen genoeg zijn om het een en ander zelf uit te zoeken.
Bij mij kun je de ski's even bekijken en vasthouden voor dat je ze koopt. via internet moet je maar afwachten of het allemaal onbeschadigd bij je thuis komt. vertel dan ook even dat er nog 10.95 verzendkosten bij komt bij die website.
mijn ski's mag je ook hebben voor 375,- toch een mooi verschil voor exact dezelfde ski's toch!
Fijne dag nog

*bericht bewerkt door Peterwintersport2019 op 26 mrt 2019 09:56

DrPhil. Bennie, Thanx! voor de tips, daar heb ik iets aan :-)

Plaats een reactie