Travis Rice pillow run, heerlijke beelden!

Daar neem ik mijn 🎩 voor af .
Wou dat ik dit ook kon

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik begrijp niet hoe je zo iets leert. 💪
Moet je snowboarder voor zijn denk ik.👍

Born to run. B.S.

@dan58 ik beschouw mijzelf toch wel een jaar of 18 als ‘snowboarder’ maar heb nog steeds geen idee hoe ik dit zou moeten leren🙈

🏂

Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Levensmoe? Zo heb je ook filmpjes van mountainbikers die op enorm smalle hoge rotsen naar onder rijden. 1 kleine fout en ze zijn er geweest.

en dan komt er een niets vermoedende toerist, die zijn spoor gaat volgen…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Halfweg dit filmpje was ik nog aan het denken: “Hoe vaak is die gast tijdens training al tegen zo’n boom op geknald of in een ravijn gedoken” en op 1’00 heb ik mijn antwoord automatisch gekregen.

Glide on!

Ik dacht dat ik naar een game zat te kijken, vond het al vette graphics…

Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Levensmoe? Zo heb je ook filmpjes van mountainbikers die op enorm smalle hoge rotsen naar onder rijden. 1 kleine fout en ze zijn er geweest.

hansvdz op 5 apr 2019 10:29

dit is één van 's werelds beste snowboarders ik denk dat deze run vanuit de heli eerst volledig geïnspecteerd is. Je moet dit niet doen als je geen verstand van zaken hebt. De risico’s worden beperkt tot een minimum en het overgebleven risico is aanvaardbaar voor deze profs! En wij hebben weer mooie beelden om te zien!

🏂

en dan komt er een niets vermoedende toerist, die zijn spoor gaat volgen…

Veenhoorn op 5 apr 2019 10:59

Dit lijkt mij geen plek waar een nietsvermoedende toerist per ongeluk terecht komt. Vermoedelijk is deze plek alleen met heli bereikbaar…

🏂

en dan komt er een niets vermoedende toerist, die zijn spoor gaat volgen…

Veenhoorn op 5 apr 2019 10:59
  1. Nietsvermoedende toeristen hebben niets te zoeken op plekken waar Travis Rice en co. boarden.
  2. Dan nog is het verantwoordelijkheid van de nietsvermoedende toerist.

:)

en dan komt er een niets vermoedende toerist, die zijn spoor gaat volgen…

Veenhoorn op 5 apr 2019 10:59
  1. Nietsvermoedende toeristen hebben niets te zoeken op plekken waar Travis Rice en co. boarden.
  2. Dan nog is het verantwoordelijkheid van de nietsvermoedende toerist.

:)

Harm op 5 apr 2019 16:04

als ik nou doe alsof ik nietsvermoedend ben, zou ik dan die toerist mogen zijn? 😎

*bericht bewerkt door Martin9 op 05 apr 2019 18:10

🏂

Plaats een reactie