Luhta kwaliteit - ritssluitingen
Een tijdje terug heb ik een skijas gekregen van het merk Luhta.
Paste perfect en voelde comfortabel aan bij een testdagje in Winterberg. 👍
Vorige week in Sulden heb ik tot 3 maal toe een zak moeten open snijden omdat ik de rits van een zijzak niet meer open kreeg.
Erg vervelend als je niet meer bij je portefeuille kan… 🙄
De eerste keer dacht ik dat ikzelf weer iets lomps had gedaan, wat vrij logisch is want ik ben niet Handige Harry. 🙄
Ben er trouwens de eerste keer mee naar een schoenmaker/hersteldienst geweest maar de brave man kreeg er ook geen beweging in.
3x lijkt me toch erg veel, dus heb ik toch wel een vermoeden van constructie/ontwerpfout.
Op de foto kan je zien hoe ik naast de rits de zak heb open geknipt. Tja, betalen moet zo af en toe en het excuus van defecte rits accepteert men niet snel.
Heb een mailtje gestuurd naar een 4-tal personen van Luhta Benelux en Nl maar ik vraag me af of er niet meer mensen zijn met dit probleem?
En natuurlijk hoe ze dit opgelost hebben?
Iedere keer bij dezelfde rits of verschillende ritsen/zakken? Neem eigenlijk aan dat ze zelf geen ritsen maken maar gewoon inkopen bij één van de gerenommeerde fabrikanten.
Hier zelfde probleem bij lutha jas , maar dan zomer versie
Iedere keer bij dezelfde rits of verschillende ritsen/zakken? Neem eigenlijk aan dat ze zelf geen ritsen maken maar gewoon inkopen bij één van de gerenommeerde fabrikanten.
evr66 op 8 apr 2019 15:21
Verschillende hè.
3 x een andere zak mogen kapot knippen. 🙄
Hier zelfde probleem bij lutha jas , maar dan zomer versie
miepmiep op 8 apr 2019 15:22
Hoe hebben jullie dat opgelost? 🤔
@bartvwg Lekker dan, zou zeggen, ff er mee terug langs de shop
@bartvwg Lekker dan, zou zeggen, ff er mee terug langs de shop
evr66 op 8 apr 2019 17:04
Gekregen jas, geen idee welke shop, vind het vervelend om te vragen en te zeggen dat ik het cadeautje heb moeten stukknippen… 😮
Vandaar dat ik Lutha gemaild heb. 😉
;)
Als ik hem aan iemand gegeven had, zou ik dit toch liever wel horen, om te kunnen oplossen denk ik, maar begrijp uw gevoel hierbij
Zo, al antwoord gekregen van Luhta.
Ze gaan hem vergoeden maar ik moet er wel mee naar de winkel.
Heb dan aan de schenker maar gevraagd van welke winkel en hij komt blijkbaar van de winkel van de skipiste in Landgraaf.
Leuk, 130 Km op en af… :(
Toppie van Luhta 💪
Wanneer je wacht tot ik terug ben van Livigno rijden we 'n keer samen (kostendelend) en starten wij 'n groepje “Landgraaf” naar analogie van ’ t groepje “Zoetermeer”.
Zo, al antwoord gekregen van Luhta.
bartvwg op 9 apr 2019 11:09
Ze gaan hem vergoeden maar ik moet er wel mee naar de winkel.
Heb dan aan de schenker maar gevraagd van welke winkel en hij komt blijkbaar van de winkel van de skipiste in Landgraaf.
Leuk, 130 Km op en af… :(
Dan moet het Duijvestein geweest zijn, die verkopen Luhta. Als Zoetermeer dichterbij is zou je ook daar heen kunnen, denk ik zo.
Zo, al antwoord gekregen van Luhta.
Ze gaan hem vergoeden maar ik moet er wel mee naar de winkel.
bartvwg op 9 apr 2019 11:09
Heb dan aan de schenker maar gevraagd van welke winkel en hij komt blijkbaar van de winkel van de skipiste in Landgraaf.
Leuk, 130 Km op en af… :(Dan moet het Duijvestein geweest zijn, die verkopen Luhta. Als Zoetermeer dichterbij is zou je ook daar heen kunnen, denk ik zo.
sneeuwkabouter op 9 apr 2019 11:31
Da’s zo’n 400 Km op en af. :p
Maar ik zal de winkel eens contacteren en zien wat ze zeggen, mogelijk valt er zo wat te regelen. ;)
@dan58 kunnen ook Peer nemen; ;)
Zo, Duijvestein is gecontacteerd, eens zien of ze ook zo snel gaan reageren.
Enige probleem lijkt me dat er geen winkelbon meer van is. :o Maar we zien wel. ;)
Ik heb een Luhta skibroek van ruim 25 jaar oud. Ook een jack van gehad. Ik vond het destijds superkwaliteit. Maar ik dacht dat Luhta al jaren geen mannenmodellen meer maakt. Wel dus?
Ik heb een Luhta skibroek van ruim 25 jaar oud. Ook een jack van gehad. Ik vond het destijds superkwaliteit. Maar ik dacht dat Luhta al jaren geen mannenmodellen meer maakt. Wel dus?
DrPhil op 9 apr 2019 17:03
Tuurlijk wel. 😉
Eigenlijk nog niets . Maar denk dat ik lutha ook maar eens ga mailen. Irritant is het wel …
Laat ons afloop even weten
Zo, Duijvestein is gecontacteerd, eens zien of ze ook zo snel gaan reageren.
bartvwg op 9 apr 2019 13:53
Enige probleem lijkt me dat er geen winkelbon meer van is. :o Maar we zien wel. ;)
En Duijvestein wil natuurlijk een winkelbon.
Die er niet meer is.
Eens kijken of we het zonder kunnen regelen, het prijsetiket is er wonder boven wonder nog wel. :)
Neuzelaars, moet zeggen dat ik met hen ook geen fijne ervaringen heb (in Zoetermeer weliswaar). Per pin betaald? Even lastig in dit geval ivm cadeau, maar anders even pintransactie uitprinten. Als ze willen kunnen ze die aan de kassa gewoon matchen met uw aankoop.
Per pin betaald?
evr66 op 10 apr 2019 08:57
Ze hebben die cash betaald en al een tijdje terug. :(
Heb Duijvestein nu terug gemaild met foto’s van de jas, de schade en het prijsetiket. Luhta in cc natuurlijk, die hebben immers duidelijk gezegd - ik citeer - : “ik zal er voor zorgen dat de winkelier u uw jas zal vergoeden”
Dus daar probeer ik ze aan te houden. :p
Correct, uiteindelijk draait Luhta voor de kosten op, niet de winkelier. Enige dat die hoeven te doen is enige moeite om er een tevreden klant aan over te houden. Willen ze dit niet, zou ik verder ook wel klaar met ze zijn. Laat het dan wel per mail bevestigen, kun je het daarna waarschijnlijk nog rechtstreeks met Luhta afhandelen.
Good luck, met Duijvesteijn. Niets dan gezeik gehad met die winkel. Koop er echt nooit meer wat.
Good luck, met Duijvesteijn. Niets dan gezeik gehad met die winkel. Koop er echt nooit meer wat.
elisabeth101 op 10 apr 2019 10:46
Haha, ik deed mijn best een beetje vriendelijk blijven ten opzichte van die winkel, maar je hebt zeker een punt.
Good luck, met Duijvesteijn. Niets dan gezeik gehad met die winkel. Koop er echt nooit meer wat.
elisabeth101 op 10 apr 2019 10:46
Je geeft me niet veel hoop. :p
Al heb natuurlijk een grenzeloos vertrouwen in de goedheid van alle mensen.
kuch
Als ik eerder aangaf, een eventuele weigering van de shop duidelijk vast laten leggen en doorsturen naar de importeur. Goede kans dat zij het dan even oplossen voor je.
Als ik eerder aangaf, een eventuele weigering van de shop duidelijk vast laten leggen en doorsturen naar de importeur. Goede kans dat zij het dan even oplossen voor je.
evr66 op 10 apr 2019 11:10
Ja, daarmee dat ik importeur telkens in CC zet bij het mailen.
Hebben ze trouwens gevraagd. ;)
Good luck, met Duijvesteijn. Niets dan gezeik gehad met die winkel. Koop er echt nooit meer wat.
elisabeth101 op 10 apr 2019 10:46Je geeft me niet veel hoop. :p
Al heb natuurlijk een grenzeloos vertrouwen in de goedheid van alle mensen.
kuchbartvwg op 10 apr 2019 11:06
Hoop echt dat het jou wel gaat lukken 😁 mijn ervaring is dat ze geen stap harder lopen dan strict noodzakelijk en dat er een hoop andere winkels zijn die dat wel doen. Dus dan ga ik daar liever heen. En ik koop nog wel eens wat 😂
understatement 😉
understatement 😉
dan58 op 10 apr 2019 12:18
Wel altijd in de uitverkoop ;)
Verdikke, was ik vergeten de foto's mee te mailen naar Duijvestein. kreeg ik dit als antwoord:
Hi Bart,
Spijtig dat u niet meer aan de kassabon kan komen, voor het vergoeden van de jas moeten we wel weten wat het bedrag is. Ik zal dan in ons kassasysteem dit moeten achterhalen. Wanneer heeft u de jas gehad? Zou u aan de persoon van wie u de jas heeft gekregen willen vragen of hij/zij een klantenkaart bij ons heeft? Het adres van desbetreffende persoon is eventueel ook voldoende, daarmee kan ik ook kijken of daar een klantenkaart aan gekoppeld is.
Helaas heb ik geen bijlage mogen ontvangen dus ik heb ook geen gegevens van de jas zelf. De jas moet ik terug naar Luhta sturen dus als ik de jas hier heb dan heb ik ook deze benodigde gegevens.
Zou u de jas naar onderstaand adres willen retourneren:
Duijvestein Wintersport
Tav afdeling retouren
Buytenparklaan 30
2717 AX Zoetermeer
Helaas kan er vanuit België niet naar ons antwoordnummer gestuurd worden voor gratis verzending. Wij zullen de gemaakte kosten voor het verzenden via PostNL/bPost optie Standaard aan u vergoeden.
Graag deze mailconversatie en uw rekeningnummer in het pakket bijvoegen.
Heb ze dan nu maar de bijlagen bezorgd alvorens ik de jas ga versturen.
Mja, in ieder geval antwoorden ze al op de mail. :)
Wordt vervolg.
Deze reactie ziet er keurig uit. Denk dat ze meelezen hier ;)
Dat ze willen kunnen nagaan wat er voor betaald is lijkt me vanzelfsprekend.
Dat ze willen kunnen nagaan wat er voor betaald is lijkt me vanzelfsprekend.
evr66 op 10 apr 2019 15:07
Dat weten ze intussen. ;)