Serre Chevalier vliegen naar Malpenza og Lyon?

Volgend jaar planen we een weekje Serre Chevalier. We wonen in Kopenhagen en goedkoop vliegen kan naar Milaan Malpenza, Lyon en naar Genève. Wat is het slimst?
Dit jaar Zijn we naar Sauze d’oulx geweest vanuit Milaan ( en een dagje montgenvre) dit is makkelijk aan te rijden. Alle tips zijn welkom ook tav tol en autohuur.

Als het lukt zou ik vliegen op Grenoble, alhoewel Lyon ook nog wel te doen is.

When life gets too complicated.... SKI

Kopenhagen heeft helaas niet de mogelijkheden als Schiphol, vandaar Milaan Genève of Lyon

Als je Sauze d’Oulx goed te doen vond… Serre Che is ca 40 minuutjes verder vanuit Milaan.

Lyon is de andere optie ongeveer evenlang rijden. Genève is mijl op zeven.

Click. Click. Peace

Turijn is handiger dan Milaan. Is dat geen optie?

*bericht bewerkt door DrPhil op 11 apr 2019 17:26

Volgens mij is de topic starter redelijk duidelijk wat de mogelijkheden zijn voor hem.

Click. Click. Peace

Ik probeer alleen te helpen.
Vanaf Milaan heb je ook een flinke tol.

Helaas is torino ook geen mogelijkheid. Ik heb altijd op een kwartiertje rijden van Schiphol gewoont en ben me nu zeer bewust hoe groot en daardoor het aanbod wel niet is op Schiphol! Zelfs geen goedkope vluchten naar Oostenrijk! We zijn ook met 2 volwassenen en 2 tieners dan loopt het dus snel op.

Vanaf Lyon kan je volgens mij wel met de bus (niet eens zo heel erg duur) naar Serre Chevalier, misschien is dat iets om mee te nemen in je overweging

Als ik zo op de kaart kijk, zou ik in de eerste instantie op Lyon mikken.

Rob

@RCGrootveld Dan vergeet je de file gevoelige rondweg bij Grenoble, de soms langzame rit vanaf Vizille tot aan Bourg d’Oisans en de Col de Lautaret ;-)

Click. Click. Peace

Als je echt snel wilt zijn zou ik eens naar de mogelijkheid kijken om met de TGV vanaf Lyon te gaan. Met een station zowel direct op de luchthaven van Lyon als in Briancon moet je bij goede aansluitingen zeer snel op locatie kunnen izjn.

Born to Ride

@Matthias123 Mwah, naar Briançon rijden alleen boemeltreintjes, of vanuit Grenoble of vanuit Valence. Een optie is dan wel Lyon - Oulx met de TGV alleen rijdt de TGV op dat trace niet sneller dan een gewone trein, en dan moet je daar met de bus overstappen. Dan ben je sneller met de TGV vanuit Milaan naar Oulx.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie