Afsluiting seizoen

Nou, het gaat er toch nog van komen. Gezien omstandigheden en weersverwachting komende donderdagmiddag vertrekken naar Stubai en zondagnamiddag terug. Toevallig nog andere forumleden die kant op de komende dagen?

Edwin van Riel

,wij zitten nu in valto . Veel plezier ! Hier is nu super . Eind van de dag laag wel zacht, maar echt niet te klagen …

*bericht bewerkt door miepmiep op 30 apr 2019 20:04

Nou, het gaat er toch nog van komen. Gezien omstandigheden en weersverwachting komende donderdagmiddag vertrekken naar Stubai en zondagnamiddag terug. Toevallig nog andere forumleden die kant op de komende dagen?

evr66 op 30 apr 2019 19:58

Het zit er even niet in helaas. Maar je valt met je neus in de poeder zo te zien. Have fun!

Ik heb vorige week naandag rond 16,15 uur nog eens naar de piste gekeken waar ik net vanaf was gekomen en met enige weemoet terug gedacht aan het top seizoen 18/19. De mega sneeuw in het begin (wat een feest een 70cm sneeuw op de dag) de lol In feb / maart en de zon met pasen! Helaas tussendoor even de euros verdienen. Dus mij afsluiter heb ik helaas al gehad.

Sorry, ik zit nabij Kaprun dan. Stubai is me net te ver. Kom er zondagmiddag in de buurt, maar dan is er slechts een uur of twee over…

Sorry, ik zit nabij Kaprun dan. Stubai is me net te ver. Kom er zondagmiddag in de buurt, maar dan is er slechts een uur of twee over…

Bennie op 30 apr 2019 20:34

jammer, had leuk geweest. Stubai lijkt even het gunstigste met draaiende liften en zo. Kitz is al vrij beperkt inmiddels ;)

Edwin van Riel

Nou, het gaat er toch nog van komen. Gezien omstandigheden en weersverwachting komende donderdagmiddag vertrekken naar Stubai en zondagnamiddag terug. Toevallig nog andere forumleden die kant op de komende dagen?

evr66 op 30 apr 2019 19:58

Het zit er even niet in helaas. Maar je valt met je neus in de poeder zo te zien. Have fun!

GiGi op 30 apr 2019 20:22

sluiten hem af ongeveer zoals we begonnen zijn. Had me ook voorgenomen alleen nog te gaan als het de moeite was, nou, het schijnt zo ;) November weer naar solden en Stubai ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 30 apr 2019 20:46

Edwin van Riel

Whahahahah, die peddel weer in de wilgen en toch nog fff lekker poederen☃️☃️☃️
Ondanks dat je niet meer kon omdat je moest werken gun ik het je wel😜🥶😎
Maak er een mooie trip van🤗

LA NORMA😍☃️

Het kan verkeren Piefke, Poeder is een keuze ;)

Edwin van Riel

Veel plezier, denk aan ons en vergeet de foto’s niet. 😉😜
https://www.wintersport.be/forum/topic/437639

Bla, bla, bla.

Veel plezier, denk aan ons en vergeet de foto’s niet. 😉😜
https://www.wintersport.be/forum/topic/437639

bartvwg op 1 mei 2019 13:47

Dank je, gaat goed komen! Vooruitzichten zijn prima.

null

*bericht bewerkt door evr66 op 01 mei 2019 13:53

Edwin van Riel

Sorry, ik zit nabij Kaprun dan. Stubai is me net te ver. Kom er zondagmiddag in de buurt, maar dan is er slechts een uur of twee over…

Bennie op 30 apr 2019 20:34

jammer, had leuk geweest. Stubai lijkt even het gunstigste met draaiende liften en zo. Kitz is al vrij beperkt inmiddels ;)

evr66 op 30 apr 2019 20:44

Zo beperkt is het niet op de Kitz met 17 draaiende liften vandaag. Uitermate goede condities ook😉
Maar veel plezier op je trip, lekker dat je toch nog even kan gaan. Enjoy!

mama on a mission in the snow

tsja @skimams, ik moet het hebben van semi-locals (heeft-ie zn cadeautje nou al? ;) en website info. stubai leek momenteel de betere keuze, sorry ;) heeft bovendien een groter deel van de hellingen op het noorden, ook wel gunstig nu.

Edwin van Riel

Vrouwelijke semi-local op de berg voortaan ff bellen. Vrouwen weten het sowieso altijd beter toch?😜
Hoop de kadodump voor de sneeuwdump te kunnen doen.
Goede reis en veel plezier in Stubai. Ride safe en geniet!

mama on a mission in the snow

Haha, jouw mening was meegenomen hoor. Samengevat: te warm en een boel blessures meen ik ;)

Met huidige voorspellingen is dit de beste keuze. Zo verwachting 50 cm of zo op de Kitz, geen pretje op een gletsjer en offpiste no-go dan. Buiten dat, niks ligt vast natuurlijk, ben erg flexibel.

Edwin van Riel

Update: eerste dag was super. Vanmorgen corduroy en een 15 cm fresh buiten de pistes. Zonnig, soms ff in de wolken, topdag! morgen iets meer bewolking, voor zondag veel sneeuw en dan maandag bluebird verwacht. Als dit blijft staan, verlengen we maar een dagje ;)

null

Edwin van Riel

Lekker @Evr66. Enjoy!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Lekker @Evr66. Enjoy!

Shane op 3 mei 2019 20:12

druk me bezig, bedtijd ;)

Edwin van Riel

@evr66 verlengen is altijd goed jij boef😂💪🏼👍🏼👍🏼 (stiekem wist je dat van tevoren al🤣)

mama on a mission in the snow

En alweer een heerlijke dag, vanmorgen flat light, vanmiddag zon, sneeuw nog steeds perfect.

null

*bericht bewerkt door evr66 op 04 mei 2019 16:08

Edwin van Riel

Inmiddels sneeuwt het tot in het dal. Hopen op een mooie afsluiter morgen!

null

Edwin van Riel

Viehhofen sneeuwt ook lekker in :)

null

null

Steinberg 30 april! … en afgelopen nacht weer 24cm bij gevallen zag ik!

Tukker(ik)

Gaat hard, alhoewel het hier beneden even iets warmer lijkt te zijn valt het gestaag door. Helaas vanmiddag maar schrappen, is niet echt lekker boven. Morgen mooie laatste dag en dan zit het seizoen er voor mij wel op. Schaufeljoch nu:

null

Edwin van Riel

en gisteren:

null

Edwin van Riel

@evr66 in space. 👌🚀🛸

Born to run. B.S.

Volop winter in het dal nu.

*bericht bewerkt door evr66 op 05 mei 2019 12:57

Edwin van Riel

null

Edwin van Riel

En het verblijf nog maar een dag verlengd

null

Edwin van Riel

En het verblijf nog maar een dag verlengd

Met het huidige weer kan je nog wel een week verlengen. :p

Bla, bla, bla.

😵 @bartvwg breng die @evr66 nou niet op ideeën😎☃️
Met de huidige omstandigheden gaat hij @Rogier zo nog inhalen kwa skidagen😜

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie