werk vinden in een skischool

Ik ben van plan om volgend jaar mijn anwarter opleiding te gaan halen, ik snap dat je natuurlijk geen baangarantie hebt als je die opleiding hebt voltooid. Maar hoe kan ik dan het beste solliciteren, en waar kan ik vacatures hierover vinden?
Alvast bedankt!

Skigebied uitzoeken waar je graag naar toe wil en de skischool mailen. Skischool waar wij altijd heen gaan begint pas in augustus/september met werven. Zal bij meer skischolen zo zijn.

Als skier heb je zo goed als baan garantie. Zoek wat gebieden en sholen uit en stuur een mail, dit kun je al doen voor je je hebt aangemeld voor anwaerter. Wachten tot september heeft niet zoveel zin. Ski scholen doen dit toch op hun eigen moment.

Fleur, weet je al bij welke organisatie je anwarter wilt gaan doen? Er zijn namelijk organisaties met 100% baangarantie, o.a. Snowsport Nederland.

Het halen van je Anwarter geeft al min of meer baangarantie. Daar hoef je echt niet extra voor te betalen lijkt me.

Stuur aan aantal mailtjes naar je #5 ski resorts (ergens na de zomer). Overal heb je zeer grote kans dat je aangenomen wordt. Let wel op de vergoedingen tussen de verschillende gebieden (varieert van €700-1300/maand).

Hallo Fleur,

Indien je in het bezit bent van een Anwarter diploma, kun je in principe overal terecht als skileraar.
Daarbij heb je het voordeel dat je Nederlands spreekt.

Ik ken zelfs een skischool in het Zillertal Oostenrijk die voornemens heeft om voor aanstaande skileraren de Anwarter opleiding te betalen met een baangarantie.

Wil je hierover meer weten, je mag mij altijd een email sturen.

fkeijsers66@gmail.com

Plaats een reactie