'Ski probeer dag' in Snowworld, 16 juni 2019

Komende zondag is het zo ver. Tot op heden staan er 9 name op de lijst, waarvan er 7 ook meedoen met de BBQ (de andere twee houden niet zo van BBQ, maar lunchen wel mee).

Vrijdag ga ik reserveren, dus als je mee wil - of beter: als je mee wil doen met de BBQ - moet je het voor die tijd laten weten.

Ikzelf ben er vanaf 9 uur, maar niet de hele dag. Na de lunch (13.00 uur) hou ik het denk ik voor gezien.

GiGi op 10 jun 2019 08:48

Misschien dubbelop, maar ik ben er zondagochtend samen met mijn zoon. We skippen de BBQ en lunchen zelf.

Gekke kerels met te veel ski’s 😉

GiGi op 11 jun 2019 23:12

We herkennen jullie vast wel als een stelletje fanatiekelingen onderaan piste 3 met een grote berg skies om zich heen.

...ski-addict...

Gekke kerels met te veel ski’s 😉

GiGi op 11 jun 2019 23:12

Geen dames? 😂

Alex op 12 jun 2019 00:02

En 1 dame die alle gekke kerels er uit skiet 😂💪

Gekke kerels met te veel ski’s 😉

GiGi op 11 jun 2019 23:12

Geen dames? 😂

Alex op 12 jun 2019 00:02

En 1 dame die alle gekke kerels er uit skiet 😂💪

elisabeth101 op 12 jun 2019 12:47

Ga je zelf niet?

Übung macht den meister!!!

Gekke kerels met te veel ski’s 😉

GiGi op 11 jun 2019 23:12

Geen dames? 😂

Alex op 12 jun 2019 00:02

En 1 dame die alle gekke kerels er uit skiet 😂💪

elisabeth101 op 12 jun 2019 12:47

Ga je zelf niet?

Übung macht den meister!!!

Gekke kerels met te veel ski’s 😉

GiGi op 11 jun 2019 23:12

Geen dames? 😂

Alex op 12 jun 2019 00:02

En 1 dame die alle gekke kerels er uit skiet 😂💪

elisabeth101 op 12 jun 2019 12:47

Ga je zelf niet?

RFKANGOO op 12 jun 2019 12:48

Andere verplichtingen…waar ik misschien nog onderuit kan😁 maar ski’s testen laat ik even want wil wat techniekdingetjes beter krijgen en steeds wisselen helpt dan niet mee heb ik gemerkt. Plus, je wordt er hebberig van🙈😂

Gewoon komen en met Skiwi87 aan je techniek werken. Dat lijkt mij ook een goed plan :)

Gewoon komen en met Skiwi87 aan je techniek werken. Dat lijkt mij ook een goed plan :)

Bennie op 12 jun 2019 13:58

Wordt aan gewerkt ;)

Tsja, de Automatics had ik graag eens onder geknoopt @Alex, maar ik mis de juiste schoenen daarvoor…

Bennie op 12 jun 2019 03:36

@Bennie Welke maat heb je anders kun je mijn schoenen wel gebruiken. Mijn BD Quadrants zijn maat 28.5 (vallen ietwat klein uit)?

Alex op 12 jun 2019 10:50

@Bennie Het taggen werkte niet helemaal goed geloof ik :-)

When life gets too complicated.... SKI

@Alex Maat 27,5. Dus met een beetje speling is dat het proberen waard dan. Alleen heb ik niet al te brede voeten… 99/100mm

Ik heb een reservering gemaakt voor de lunch op mijn naam (Gijs van Lieshout). Voor een groep van ongeveer 12 personen, waarvan 6 hebben aangegeven de BBQ te willen te genieten (dat is de Crazy Summer-deal). De lunch is gereserveerd voor 13.00 uur.

*bericht bewerkt door GiGi op 14 jun 2019 11:36

👍

Top

Mooi, zal de biertjes van @alex eens gaan koelen zo langzamerhand ;)

@gigi: ik neem aan dat iedereen even een eigen ticket (online) van tevoren regelt?

Edwin van Riel

Goed bezig @GiGi

When life gets too complicated.... SKI

@Alex Maat 27,5. Dus met een beetje speling is dat het proberen waard dan. Alleen heb ik niet al te brede voeten… 99/100mm

Bennie op 14 jun 2019 11:30

@Bennie Zeg het maar hoor, als je wilt neem ik ze mee.

When life gets too complicated.... SKI

Dat lijkt me automatisch toch een ‘ja’ 😉

Dat lijkt me automatisch toch een ‘ja’ 😉

Bennie op 14 jun 2019 14:32

Heb je daar wel tijd voor als je ook nog wil snowboarden?

Übung macht den meister!!!

Dat lijkt me automatisch toch een ‘ja’ 😉

Bennie op 14 jun 2019 14:32

Alrighty then 😎

When life gets too complicated.... SKI

Eerst echt afdalen, dan wat skiën… ;)

Heb je daar wel tijd voor als je ook nog wil snowboarden?

RFKANGOO op 14 jun 2019 18:33

*bericht bewerkt door Bennie op 14 jun 2019 20:04

Op de valreep kan ik er toch bij zijn, yeuh! De hele familie heeft de schoonouders eerder de groeten gedaan en we zijn vandaag weer in NL. Enige voorwaarde die moeders heeft gesteld is dat ik onze bijna 4 jarige meneer mee neem om te skien. Niet de beste combi ws met skis testen, maargoed als het niet gaat zoals je wil…

Ik heb in de aanbieding een stel movement alp tracks 100 185 met kingpin, elan alaska 170 met dynafit, salomon x drive 8.0 175 reguliere binding.
Ik neem een stel salomon mtn lab schoenen mt 27,5 mee en een stel x pros. Wmb kun je die mtn labs ook proberen @Bennie mocht je daar goesting in hebben.

Ik heb overigens ook wel interesse in je Automatics en Mythics @Alex.

Lunchen of bbq beslis ik aldaar

Volgens mij heb ik die schoentjes vorig jaar geprobeerd @MiVe Zouden moeten passen.
Wil je de Amplids nog proberen?

null

null

Edwin van Riel

Tot morgen !

@Bennie goeie dat je het vraagt. An sich wel, moet even zien of dat gaat lukken.

Alvast veel plezier voor morgen😀

Iedereen moet zelf bij aankomst zijn ticket halen. Even melden dat je bij mijn reservering hoort.

@MiVe jullie had ik niet meegerekend in de reservering. Mocht je toch mee willen doen, meldt dan even dat jullie nog toegevoegd worden aan die groep.

Allemaal eigen risico en kosten uiteraard ;)

@MiVe de Mythics staan ook klaar 😉

When life gets too complicated.... SKI

Die poedertellers zijn wel essentieel @evr66 ;)

Die poedertellers zijn wel essentieel @evr66 ;)

GiGi op 15 jun 2019 22:19

Hmm, moet ik de schoteltjes nog ff extra waxen zo ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie