'Ski probeer dag' in Snowworld, 16 juni 2019

Ik was in de ochtend zelf even aan het oefenen. Flinke opkomst zeg! Leuk om zoveel fanatiekelingen bij elkaar te zien!

@Gigi dat had ik al mee gekregen . We gaan eens kijken.

Joh, dus daar kwamen al die skiërs ineens vandaan

Leuk om wat gezichten te hebben gezien. En lekker veel skis uit te kunnen proberen, ontzettend van genoten 🤣 zoonlief heeft iig genoten.
Volgende keer maar even wat beter plannen. Dan wordt het voor mij ook wat leuker. Mea culpa als je door mij skis onnodig hebt gezeuld.

Verschillende mensen (die er zondag bij waren, aar ook anderen) hebben mij gevraagd of ik komende november weer ski’s ga testen in Oostenrijk en of ze kunnen aanhaken.
Mijn eigen plannen zijn nog niet definitief. Het feit dat het Sportscheck Stubaier Gletscher Testival en de Double Dutch Winteropening in Sölden in hetzelfde weekend vallen heeft daar mee te maken, o.a.

Ikzelf ga dit jaar dan ook niet een oproep doen om een grotere groep te vormen; ik trek mijn eigen plan. Ik kan wel wat geïnteresseerden bij elkaar brengen. Of je doet zelf een oproep op het forum om samen te reizen en te testen.

Hier in ieder geval alvast de data voor die beiden events:

Stubaier Gletscher Testival: do 7 t/m zo 10 nov
Winteropening Sölden: za 9 t/m di 12nov

Aanhakend op het “clinic-topic”. Zeker in Solden waren er afgelopen jaar waardig wat mogelijkheden om mee te doen aan div clinics, bijvoorbeeld kennismaking off-piste. Werd georganiseerd door Ripstar. Zou zo maar kunnen dat dit weer gaat gebeuren.

Edwin van Riel

In Stubai heb je ook dat soort clinics. Freeride, pieper zoeken, toerskiën, etc. Zo’n event is meer dan alleen ski’s testen (in Sölden ook snowboards trouwens)

Ik ga tegen die tijd eens kijken. Ben waarschijnlijk de week na test-event toch in Stubai. Mss paar dagen ervoor nog een plannetje, maar moet allemaal nog ingevuld worden ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie