Freestyle legende Kevin Rolland zwaargewond naar ziekenhuis

Rogieradmin2 mei 2019 · 13:49

De Franse freestyle skiër Kevin Rolland (medailles op de Olympische spelen) heeft eergisteren een zware ongeluk gehad in La Plagne toen hij een record poging deed op de Quarter Pipe. Hij is zwaargewond (meerdere breuken plus een ernstige gebroken heup) naar het ziekenhuis van Grenoble gevlogen. Volgens artsen is zijn toestand kritiek. Zijn familie en woordvoerder wil verder niets kwijt over de aard van zijn verwondingen.

https://www.ledauphine.com/skichrono/2019/05/02/kevin-rollan…

Click. Click. Peace
GiGi2 mei 2019 · 13:54

He bah. Heel veel sterkte voor hem en zijn naasten.

Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd veel ongelukken en pech-gevallen bij professionele skiërs en bergatleten?

bartvwg2 mei 2019 · 13:56

Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd veel ongelukken en pech-gevallen bij professionele skiërs en bergatleten?

GiGi op 2 mei 2019 13:54

Ik heb die indruk ook.
Klinkt weer niet goed dit ongeval. :(

Without deviation from the norm, progress is not possible.
Rogieradmin2 mei 2019 · 14:36

@GiGi Om precies te weten zou je het moeten tellen, maar ik heb dit idee niet. Sinds ik actief ben in de wintersportwereld komt dit gewoon vaak voor. Logisch de grenzen worden opgezocht.

Wat natuurlijk aan deze perceptie meespeelt is dat hoe langer je meedraait in de skiwereld hoe meer namen je kent en hoe vaker het dus ‘dichterbij’ lijkt… en dus opvalt.

Click. Click. Peace
Tiny-M2 mei 2019 · 16:36

In freestyle als dat soort stunts mis gaan, heb je al snel dat iemand volledig in de kreukels ligt. Hopelijk is het allemaal te herstellen en wordt hij weer helemaal beter.

Morzel2 mei 2019 · 21:49

😞

Plaats een reactie