Buckels in Zoetermeer binnenkort

Voor wie interesse heeft… er zijn vast ook clinics.

null

Hopelijk de 16e ook nog aanwezig ;)

Edwin van Riel

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

ken ik niet,vest zijn dat voor latten dan?

Edwin van Riel

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

ken ik niet,vest zijn dat voor latten dan?

evr66 op 23 mei 2019 06:23

Een dames-ski. Niks bijzonders.

Übung macht den meister!!!

RD = Race Department. FIS latten dus. Lekker stevig.

sl of gs? GS FIS is gaat wel lekker in Zmeer ;)

Edwin van Riel

Misschien zou een keer een clinic niet verkeerd zijn… ik zie nog niks staan op de site van snowworld, enig idee waar die worden aangeboden?

Bij Snowworld inderdaad, maar check ook skitraining.nl of misschien Epique?

De beller is sneller ;)

Kanttekening: Ik heb er nu 3 lessen (van 2 uur) op zitten in Houten. Flinke vorderingen, maar ik denk dat iemand in een enkele clinic niet echt leert om buckels te skiën. Daar is simpelweg meer tijd voor nodig. Neemt niet weg, dat het leuk kan zijn om te doen natuurlijk, maar denk eerder als opstapje naar “meer”. Van mijn lesgroepje heeft iedereen of direct of achteraf lessen bijgeboekt in ieder geval en dit zijn allemaal gewoon goede en ervaren skiërs ;)

Edwin van Riel

Snowworld biedt buckelclinics aan op 1 en 8 juni:

https://www.snowworld.com/zoetermeer/nl/buckelclinic-voor-ge…

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

@skiwi87 jij zorgt voor de videobeelden neem ik aan?

De beller is sneller ;)

Kanttekening: Ik heb er nu 3 lessen (van 2 uur) op zitten in Houten. Flinke vorderingen, maar ik denk dat iemand in een enkele clinic niet echt leert om buckels te skiën. Daar is simpelweg meer tijd voor nodig. Neemt niet weg, dat het leuk kan zijn om te doen natuurlijk, maar denk eerder als opstapje naar “meer”. Van mijn lesgroepje heeft iedereen of direct of achteraf lessen bijgeboekt in ieder geval en dit zijn allemaal gewoon goede en ervaren skiërs ;)

evr66 op 23 mei 2019 13:47

Heb aantal keren zo’n clinic via skitraining.nl gedaan (zoetermeer en brabant ergens) Daar leer je echt veel in een dag. Meeste mensen ook wanneer nog nooit buckels geskied kwamen best prima naar beneden. Veel progressie kan je in een dag boeken en trainers hebben veel buckelervaring ook in wedstrijd sport buckels.

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

@skiwi87 jij zorgt voor de videobeelden neem ik aan?

ieniemienie op 25 mei 2019 12:14

anders kom jij filmen ze een van tijd nu:)

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

@skiwi87 jij zorgt voor de videobeelden neem ik aan?

ieniemienie op 25 mei 2019 12:14

anders kom jij filmen ze een van tijd nu:)

Skiwi87 op 25 mei 2019 12:29

Nee joh. Ze is druk bezig met mario kart te spelen. 🙈😂

Übung macht den meister!!!

De beller is sneller ;)

Kanttekening: Ik heb er nu 3 lessen (van 2 uur) op zitten in Houten. Flinke vorderingen, maar ik denk dat iemand in een enkele clinic niet echt leert om buckels te skiën. Daar is simpelweg meer tijd voor nodig. Neemt niet weg, dat het leuk kan zijn om te doen natuurlijk, maar denk eerder als opstapje naar "meer". Van mijn lesgroepje heeft iedereen of direct of achteraf lessen bijgeboekt in ieder geval en dit zijn allemaal gewoon goede en ervaren skiërs ;)

evr66 op 23 mei 2019 13:47

Heb aantal keren zo'n clinic via skitraining.nl gedaan (zoetermeer en brabant ergens) Daar leer je echt veel in een dag. Meeste mensen ook wanneer nog nooit buckels geskied kwamen best prima naar beneden. Veel progressie kan je in een dag boeken en trainers hebben veel buckelervaring ook in wedstrijd sport buckels.

Skiwi87 op 25 mei 2019 12:27

ongetwijfeld veel te leren in een dag, maar denk dat de meeste amateur-sporters in ieder geval fysiek na een uur of 4 buckelskien op een dag wel behoorlijk "op" zijn. Dit soort dingen aanleren is ook gewoon een kwestie van uren maken uiteindelijk. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je als resultaat verwacht ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 25 mei 2019 14:39

Edwin van Riel

Op die Head RD van @skiwi87… 😂

GiGi op 22 mei 2019 23:48

@skiwi87 jij zorgt voor de videobeelden neem ik aan?

ieniemienie op 25 mei 2019 12:14

anders kom jij filmen ze een van tijd nu:)

Skiwi87 op 25 mei 2019 12:29

Nee joh. Ze is druk bezig met mario kart te spelen. 🙈😂

RFKANGOO op 25 mei 2019 14:10

En Zelda he ;)!

Ik ga 1 juni eens kijken wat je bij zo’n clinic leert. Zo’n zaterdag is toch wat makkelijker in t schema te passen dan woensdagavond (met epique), maar dat lukt misschien in de zomer nog wel (als het qua werk weer wat beter behapbaar is).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

vraagje: doen ze ook zo’n clinics in Landgraaf?

Glide on!

Ik ga 1 juni eens kijken wat je bij zo’n clinic leert. Zo’n zaterdag is toch wat makkelijker in t schema te passen dan woensdagavond (met epique), maar dat lukt misschien in de zomer nog wel (als het qua werk weer wat beter behapbaar is).

Roy83 op 25 mei 2019 21:30

Veel plezier!

Edwin van Riel

vraagje: doen ze ook zo’n clinics in Landgraaf?

Vivace op 25 mei 2019 23:05

Bij mijn weten leggen ze in Landgraaf niet vaak een buckel- of wellespoor. En dus zal de skischool daar ook niet snel een bucke-clinic aanbieden. In Rucphen doet met dit wel een of twee keer per jaar. Skitraining.nl biedt daar dan ook clinics aan.

1 juni ook present om te proberen te buckel en.

Ik ga 1 juni eens kijken wat je bij zo’n clinic leert. Zo’n zaterdag is toch wat makkelijker in t schema te passen dan woensdagavond (met epique), maar dat lukt misschien in de zomer nog wel (als het qua werk weer wat beter behapbaar is).

Roy83 op 25 mei 2019 21:30

Epique zoekt volgens mij voor juli nog 1 of 2 man om een tweede groepje te kunnen vormen ;)

Edwin van Riel

Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Roy83 op 31 mei 2019 19:19

Iedereen kan meekijken op de webcam van piste 1 in Zoetermeer. Popcorn is al ingeslagen ;)

Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Roy83 op 31 mei 2019 19:19

Iedereen kan meekijken op de webcam van piste 1 in Zoetermeer. Popcorn is al ingeslagen ;)

GiGi op 31 mei 2019 19:26

bier ook, oh, shit, da’s al gereserveerd voor @alex

Edwin van Riel

Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Roy83 op 31 mei 2019 19:19

Iedereen kan meekijken op de webcam van piste 1 in Zoetermeer. Popcorn is al ingeslagen ;)

GiGi op 31 mei 2019 19:26

bier ook, oh, shit, da’s al gereserveerd voor @alex
Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Roy83 op 31 mei 2019 19:19

de groeten aan Erwin en Karin, zitten in mijn groepje en doen morgen ook mee ;)

Edwin van Riel

Eerst morgen eens kijken hoe het ons bevalt ;).

Roy83 op 31 mei 2019 19:19

Iedereen kan meekijken op de webcam van piste 1 in Zoetermeer. Popcorn is al ingeslagen ;)

GiGi op 31 mei 2019 19:26

We gaan de slapstick nieuw leven inblazen waarschijnlijk :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hoe laat begin je?

Edwin van Riel

Volgens mij is het licht nog niet aan daar ;)

Edwin van Riel

Begint 10:00 met koffie en uitleg. Denk dat het echte gestuntel rond 10:30 begint…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie