Nu boeken of wachten

Kunnen jullie mij advies geven?

Wij zijn met een groep van 8 personen en willen de eerste week met kerst op wintersport. Nu hebben wij 1 accommodatie gevonden die in de buurt komt van onze eisen, maar nog niet perfect. Verder is er voor ons momenteel echt niets te vinden wat in de buurt komt van die accommodatie.

De twijfel is nu moeten we deze accommodatie gaan boeken? Of gaan we wachten in de hoop dat er nog iets beter langs gaat komen. Maar komen er überhaupt nog veel accommodaties vrij naar verwachting of is het aanbod wat we nu zien het voor deze winter ?

Hebben jullie advies of tips, gedachtes? Weten jullie toevallig uit ervaring of er nog veel aanbod bij komt?

Alle manieren van meedenken zijn welkom!

Veel Frans en Italiaans aanbod is nog niet bijgewerkt qua beschikbaarheid. Veel Oostenrijks aanbod zal al volgeboekt zijn. Dus het hangt er een beetje vanaf waar je heen wil. Hoge, skizekere gebieden zullen voor die periode ook eerder volgeboekt zijn dan in lagere dorpen. 8-persoons accommodaties zijn schaarser dan 4-persoons… dus er zijn veel factoren.

Met iets meer info over waar je heen wil of wat voor soort gebied kan ook hier wat specifieke suggesties opleveren.

@gigi Wij zijn van plan naar Oostenrijk te gaan, een groot gebied met apresski en wel redelijk sneeuw zeker. En dan een accommodatie waar we met zijn 8en in kunnen, dus geen 2x 4.

Ik zou lekker boeken, als ik je wensen en zoektocht zo hoor…

*bericht bewerkt door Quick op 17 jun 2019 00:08

Mr. Slow

Al contact gehad met lokale VVV-kantoren?

Als de boeking volgens de Oostenrijkse Hotel voorwaarden is (zie https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96sterreichische_Hotelvert… ) kan je tot 3 maanden voor aankomst kosteloos annuleren…

Ik heb wel al bij verschillende vvv’s gecheckt, maar niet direct contact gezocht om te vragen of er nog meer beschikbaar komt.

En opzich is boeken inderdaad geen raar idee annuleren kan inderdaad nog kostenloos! bedankt voor die tip!

Met 8 man zou ik niet te lang wachten …
Ik ga met 20 resp. 6 man en heb ook al geboekt.

Rob

Plaats een reactie