Aanbod ski clinics seizoen 2019-2020

@MarlenaMop
Warren Smith heeft zeker leuke instructiefilmpjes, zeker ook met fout beelden erbij van de cursisten en oefeningen om dat te ver helpen.

Ski experience heb ik ook gedaan en is zeker de moeite waard, als je jezelf te laag inschat kan je meestal nog wel naar een hogere groep geschoven worden, was bij mij ook.

Vond het oortjessysteem wat zij gebruiken er toen niet goed uit komen, maar het was die dag ook heel druk op de baan.

1 dag skiexp gedaan afgelopen jaar. Wel aardig, maar niet overtuigend. Ben eigenlijk wat intensievere trainingen gewend en die hebben ook mijn voorkeur. Oortjes: leuk idee, maar matig verstaanbaar. Trainer die na de afdaling gewoon zegt wat je de volgende run anders moet doen, werkt voor mij beter. Beter verstaanbaar en ik Heb graag 2 richtingsverkeer bij instructie ;)

Edwin van Riel

Bij mij werkte de oortjes prima. Ik zou er zelf ook een zo vroeg mogelijk in het seizoen plannen (op vrijdag als dat kan). Groot voordeel is inderdaad dat je gewoon van groep kan wisselen.

Qua intensiteit valt het wel mee inderdaad, maar dat is net wat je op dat moment zoekt.

Ik denk dat voor mensen die op een redelijke relaxte manier hun niveau wat op willen krikken (ongeacht hun huidige niveau) Ski Experience een goede optie is. Wil je iets serieuzer en is je niveau misschien iets hoger, dan skitraining.nl (of epique denk ik ook wel). Heb je al een heel behoorlijk niveau (en dan hebben we het denk ik over echt gevorderde skiers), dan lijkt me dat van Geri een goede optie, wat ik zo zag en hoorde was dat ook flink intensief was.

En nogmaals: de juiste priveleraar in Snowworld zelf kan ook best wat bereiken.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Bij mij werkte de oortjes prima. Ik zou er zelf ook een zo vroeg mogelijk in het seizoen plannen (op vrijdag als dat kan). Groot voordeel is inderdaad dat je gewoon van groep kan wisselen.

Qua intensiteit valt het wel mee inderdaad, maar dat is net wat je op dat moment zoekt.

Ik denk dat voor mensen die op een redelijke relaxte manier hun niveau wat op willen krikken (ongeacht hun huidige niveau) Ski Experience een goede optie is. Wil je iets serieuzer en is je niveau misschien iets hoger, dan skitraining.nl (of epique denk ik ook wel). Heb je al een heel behoorlijk niveau (en dan hebben we het denk ik over echt gevorderde skiers), dan lijkt me dat van Geri een goede optie, wat ik zo zag en hoorde was dat ook flink intensief was.

En nogmaals: de juiste priveleraar in Snowworld zelf kan ook best wat bereiken.

Roy83 op 4 sep 2019 07:56

Over de privé-leraren daar kan ik niet oordelen, zullen best goede gasten bij zitten. Wat ik ervan zie, zijn meestal de kinderlessen (privé) in het weekend, dat zegt niet zo veel.

Lessen van Epique bevallen mij altijd goed. Zowel Michiel, Gijs-Jan als Roderick zijn prima jongens.

Met skiexp heb ik dus duidelijk wat minder ;). Oortjes vond ik niet goed verstaanbaar, je hebt geen overleg en de video-analyses waren erg algemeen en kwamen in feite voor iedereen op hetzelfde neer. Dit ben ik bv bij Epique beter gewend, daar krijg je in de va gewoon op maat gesneden commentaar en advies (alhoewel niet altijd even diplomatiek verwoord ;) ;) ;) )

Over anderhalve week gaan we 2 dagen met Geri aan de slag. Geen ervaring mee, ben zeer benieuwd. Morgen een proeflesje bij Club Snowworld, eens kijken wat dat is. Vanaf volgende week in ieder geval met Epique weer de buckels in (Huizen). Beetje techniek en fitheidstraining voor aankomend seizoen. 2 uur buckels is wel lekker wat dat betreft.

Edwin van Riel

Ik ken er in ieder geval 2 die duidelijk het kinderklasjesniveau overstijgen, en zeker als je lichtgevorderd bent kunnen die je in een uurtje of twee best een stap verder helpen.

Ik heb dit weekend en vorig weekend Geri met zijn klasjes zien skiën, hoog niveau en volgens mij erg intensief. Denk dat het, als je het niveau hebt, heel erg leuk is.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Over Geri alleen maar goede verhalen gehoord, ook van gasten die echt wel veel beter skiën dan ik. Ben dus zeer benieuwd.

Edwin van Riel

Snowworld heeft besloten geen buckels te gaan leggen komende week. De buckel clinics gaan dus ook niet door. Bij skitraining.nl kan je wel omboeken naar een Technical clinic. Als je dat niet wil krijg je je geld terug.

*bericht bewerkt door GiGi op 16 sep 2019 11:31

Net zo amateuristisch deze late afmelding als de bediening buiten op terras. Erg jammer had me erop verheugd.

Net zo amateuristisch deze late afmelding als de bediening buiten op terras. Erg jammer had me erop verheugd.

Skiwi87 op 16 sep 2019 10:56

Koos Hendriks wordt gemist… Ook de nieuwe baantoegang en verhuur komt nogal amateuristisch en houtje touwtje over…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Is de huidige indeling een tijdelijke (tijdens de verbouwing), of wordt dit het definitieve plaatje? Weet iemand dat?

Jammer de bammer. Dan maar technical, kan ik ook goed gebruiken.
Of als een gek zelf buckels maken :)

Jammer de bammer. Dan maar technical, kan ik ook goed gebruiken.
Of als een gek zelf buckels maken :)

Sjaak27 op 16 sep 2019 12:19

lawineschepje meebrengen?

Edwin van Riel

Nou in die hal heb je meer aan een pikhouweel denk ik. Of een drilboor.

Is de huidige indeling een tijdelijke (tijdens de verbouwing), of wordt dit het definitieve plaatje? Weet iemand dat?

GiGi op 16 sep 2019 11:25

Ik weet het niet @Gigi, maar gezien de volgorde waarin de verbouwing verloopt en de tijd dat de toegangscontrole poortjes aan de zijkant hebben gestaan heb ik dat idee wel.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Jammer de bammer. Dan maar technical, kan ik ook goed gebruiken.
Of als een gek zelf buckels maken :)

Sjaak27 op 16 sep 2019 12:19

heb ook omgeboekt naar technical

Edwin van Riel

Nanny en ik staan de 22e ook op de baan voor de technical training.

To ski or not to ski, that 's not a question

Ja heb ook omgezet. Altijd beter dan geen ski.

Ja heb ook omgezet. Altijd beter dan geen ski.

Skiwi87 op 19 sep 2019 13:44

Gisteravond nog ff in Huizen geweest, had met name qua timing toch wel profijt van de lessen van afgelopen weekend ;)

Edwin van Riel

Ja heb ook omgezet. Altijd beter dan geen ski.

Skiwi87 op 19 sep 2019 13:44

Gisteravond nog ff in Huizen geweest, had met name qua timing toch wel profijt van de lessen van afgelopen weekend ;)

evr66 op 19 sep 2019 14:35

Je was nu eens een keer op tijd aanwezig?🥶

LA NORMA😍☃️

Je was nu eens een keer op tijd aanwezig?🥶

Piefke op 19 sep 2019 14:37

Ja hoor, er was zelfs nog wel tijd geweest voor appeltaart vooraf ;)

Edwin van Riel

Ik heb de lijst nog wat aangevuld (zie link openingspost). Nog steeds niet een uitputtende lijst overigens…

Hi GiGi, Berber ook nog 8-10 nov paar plekjes., Alleen coaching EUR 195 voor 3 dagen. Staan nu in ieder geval 3 man op de lijst ;)

Edwin van Riel

En evt deze nog, skitechniek.nl (Brian) was ook nog ruimte van de week

High performance 2.0 – carving
SnowWorld Zoetermeer
27 oktober
van 9 tot 16
€40
normaal €60

Edwin van Riel

Mevrouw Piefke gaat meedoen op zaterdag 26 oktober bij de training short turn van Skitechniek, Piefke zelf mag ook meedoen😁

Nog meer die zich hiervoor hebben ingeschreven of nog willen inschrijven, er zijn nog plekken vrij😉

Gaan dus toch eerst eens deze proberen en daarna zien we weer wel…☃️

27 oktober staat er nog een training op het programma waarvoor je nog kunt inschrijven, zie bericht hierboven van evr66, helaas past deze dag niet in onze agenda😕

LA NORMA😍☃️

[…] helaas past deze dag niet in onze agenda😕

Piefke op 13 okt 2019 20:18

Wat een slecht gemaakte agenda! In al mijn agenda's is voor elke dag plek… ;)

*bericht bewerkt door GiGi op 13 okt 2019 20:23

Ik heb ingeschreven voor de 27e bij brian😁

Ik heb ingeschreven voor de 27e bij brian😁

elisabeth101 op 13 okt 2019 22:42

Gezellig😂

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie