Ski's testen in Oostenrijk, 7 t/m 12 november 2019

Maar met je test ski’s uit Sölden mag je niet even naar Stubai helaas. Al die types/klasjes die niet aan de Winteropening gekoppeld zijn moeten uitwijken vind ik 😉

Maar met je test ski’s uit Sölden mag je niet even naar Stubai helaas. Al die types/klasjes die niet aan de Winteropening gekoppeld zijn moeten uitwijken vind ik 😉

GiGi op 30 sep 2019 16:22

Daarom kun je beste tour-skies gaan testen. Ff het dal uit, 2x linksaf en je schiet lekker op ;)

Edwin van Riel

Tsja. Op reviews van toerski’s zit mijn publiek minder te wachten dan op recensies van de nieuwe piste- en allmountainski’s.

Welnee, dat denk je maar. Slechts één manier om daar achter te komen ;). Heb er wel 30 EUR voor over om jou een paar dagen van de straat te houden hoor 😂😂

Edwin van Riel

@gigi. Is huisje vol?

Yep. Alles is geregeld en geboekt. Maar er zijn huisjes zat in zowel Stubai als Sölden.

Geboekt! Vanaf zondag tm woensdag aanwezig. Kan ik eindelijk eens testen voordat ik iets blind ga kopen :-)

Ik lees dat velen naar Sölden gaat van 7 t/m 12 november…drukke boel dan.
Ik ga hetzelfde doen alleen dan van 14 t 18 november in Sölden!
Ik hoop dat alle merken met hun nieuwste spulletjes er nog staan dan, anders ben ik erin geluisd🤔

Verkeerde land geboren....

Ik lees dat velen naar Sölden gaat van 7 t/m 12 november…drukke boel dan.
Ik ga hetzelfde doen alleen dan van 14 t 18 november in Sölden!
Ik hoop dat alle merken met hun nieuwste spulletjes er nog staan dan, anders ben ik erin geluisd🤔

Pompie1979 op 5 okt 2019 15:39

Ander event, andere organisator, andere merken (iets minder merken), iets minder ski’s de laatste keer dat ik op dat tweede event was, een week later. Maar wel erg leuk.

Geboekt! Vanaf zondag tm woensdag aanwezig. Kan ik eindelijk eens testen voordat ik iets blind ga kopen :-)

Jochemgerrits op 5 okt 2019 14:58

Goed bezig.

Ik lees dat velen naar Sölden gaat van 7 t/m 12 november…drukke boel dan.

Ik ga hetzelfde doen alleen dan van 14 t 18 november in Sölden!
Ik hoop dat alle merken met hun nieuwste spulletjes er nog staan dan, anders ben ik erin geluisd🤔

Pompie1979 op 5 okt 2019 15:39

Ander event, andere organisator, andere merken (iets minder merken), iets minder ski’s de laatste keer dat ik op dat tweede event was, een week later. Maar wel erg leuk.

Welke zijn daar eigenlijk de organisatoren? (Effe te lui om op te zoeken) 🤔

Bla, bla, bla.

Van de test? Weet ik niet. Maar in Nederland wordt het testweekend aangeboden door tirolevents.nl

@Gigi. Ik ga nog wel wat hoe-te-testen-tips van je nodig hebben. Laten we een koffie doen daar in Solden tussen het testen door.

Is goed

Skivrienden,
Zijn er onder jullie ook testliefhebbers die alleen 3 dagen Sölden willen pakken? Donderdag rond etenstijd weg, zondagavond op tijd weer terug (zeg 23:00 uur).
Hoe wel. Apart draadje misschien?

Het test-event in Sölden is zaterdag 9 t/m dinsdag 12 november.
De dagen daarvoor ga ik nog testen in Stubai, maar dat is een ander evenement.

Dank Gigi,
Vrijdag 8 rond 1700 uur weg en maandagavond thuis!

Heb de verschillende sites al bekeken en al wat plekken gevonden, maar iemand nog tips voor electrische auto’s en dan vooral het laden daarvan in Solden?

Het test-event in Sölden is zaterdag 9 t/m dinsdag 12 november.
De dagen daarvoor ga ik nog testen in Stubai, maar dat is een ander evenement.

GiGi op 9 okt 2019 14:08

Leuk idee zo’n testfestival.
Meestal ski ik rond week 43 op de Stubaier Gletscher en dan vind ook de opening vaak plaats van het park met verschillende stands.
Dit jaar kon ik in week 43 niet en zal ik er ook 7 - 12 november zijn. Weet jij of de Gletscher dan tot aan het middenstation weer geopend is? Las dat materiaaltesten €35 per dag is, dat valt nog reuze te overzien.

@Maurice0 testcard is € 35 voor de 4 dagen 7-10 november.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 12 okt 2019 15:42

@Maurice0 testcard is € 35 voor de 4 dagen 7-10 november.

Sjaak27 op 12 okt 2019 15:39

Na 2 maal de Tirol Snow Card kan die er ook nog wel bij :) fijn dat het voor 4 dagen is.

Wat er aan pistes open is hangt natuurlijk van de sneeuw af. Maar ik heb altijd naar het middenstation van de Eisgratbahn kunnen skiën.

Is er nu iemand in Sölden die mij kan vertellen of er een mogelijkheid om een 1 daagse testpas te kopen? Of iemand die er morgen geen gebruik van maakt!?
Wij zitten nu in Kaprun en zouden eventueel vanavond nog door rijden naar Sölden om daar voor een dagje wat boards te testen.

Ik hoor het graag!

Er is geen mogelijkheid om voor 1 dag een testpas te kopen. Althans, dat is dan dezelfde prijs als voor 4 dagen. Maar je kan het proberen bij de organisatie Double Dutch Ski

Jammer, dan hopen op boardersnight in Snowworld. Hier in Kaprun is de ski/board test niet serieus te nemen…
Wij zijn iig een ervaring rijker.
Bedankt @ GiGi

Plaats een reactie