BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Ski instructeur gezocht

Ski instructeur gezocht

• InstructeursHuski 10-07-19 15:28
    InstructeursHuski 10 juli 2019 · 15:28
    Huski Reizen organiseert wintersportreizen voor scholen van oktober t/m mei! Wij bieden de schoolgroepen een geweldige en sportieve uitdaging in Oostenrijk aan, waar ze kennis kunnen maken met het skiën of snowboarden. Om leerlingen te leren skiën of snowboarden en vooral veel sneeuwplezier bij te brengen, gaan met iedere schoolreis Huski wintersportinstructeurs mee. Wij zoeken met name instructeurs voor de maanden januari, februari en/of maart.

WAT WIJ VAN ONS HUSKI WINTERSPORTINSTRUCTEURS VERWACHTEN:
    - Je bent een enthousiaste en representatieve wintersportinstructeur die onze groepen met plezier een schitterende reis bezorgt!
    - Je bent in het bezit van minimaal een NSkiV niveau 2 of NSL 2 (Heb je nog geen diploma, dan kan je via ons de NSkiV niveau 2 opleiding volgen voor meer info klik hier)
    - Je bent positief ingesteld, betrokken en verantwoordelijk
    - Je bent een echte teamspeler en je houdt van hard werken. Je bent in de winterperiode (december tot half mei) een of meerdere weken beschikbaar om met ons op reis te gaan
    - Je bent minimaal 18 jaar

WAT MAG JE VAN HUSKI VERWACHTEN:
    - Jij gaat geweldige weken in de sneeuw beleven met leuke collega’s en een uitdagende doelgroep!
    - Je kan je vaardigheden verbeteren tijdens het trainingsweekend in Oostenrijk
    - Je hebt doorgroei mogelijkheden tot reisleider of als vaste medewerker
    - Een vette instructeurs jas van Vaudé tegen inkoopprijs met terugverdien mogelijkheid
    - Jouw reis wordt uiteraard volledig verzorgd! Dat betekent busreis, skipas en verblijf o.b.v. half pension. Je reis van en naar de opstapplaats in Nederland wordt vergoed
    - Indien nodig (kosteloos) gebruik van ski- of snowboardmateriaal
    - Per dag die je lesgeeft ontvang je een daggeldvergoeding.
    - Warm welkom bij onze Huski Community met seizoensopeningen in Snowworld, feestjes, korting op NskiV opleidingen maar ook korting op ski/snowboard materiaal van merken zoals HEAD en Bollé.
    *bericht bewerkt door moderator : Iets minder caps in de titel ;-)
  • Liesbet 12-07-19 14:16
    Liesbet 12 juli 2019 · 14:16
    Een handige tip is om de taal alvast te leren (bijvoorbeeld bij https://www.babel.nl/), zo kun je jezelf gemakkelijker redden in het buitenland
  • InstructeursHuski 12-07-19 14:49
    InstructeursHuski 12 juli 2019 · 14:49
    Altijd handig om de taal te leren! Een voordeel is wel dat je komt te werken met Nederlandse Scholen die naar Oostenrijk gaan. Je collega's zijn allemaal Nederlands maar altijd handig als je een woordje Duits kan!
  • martijnuiterwijk 12-07-19 16:26
    martijnuiterwijk 12 juli 2019 · 16:26
    Wel bijzonder dat ik mn eigen werkkleding moet kopen, en dan nog moet zien terug te verdienen.
    echte mannen lopen naar boven,
  • bartvwg 12-07-19 18:10
    bartvwg 12 juli 2019 · 18:10
    Wel bijzonder dat ik mn eigen werkkleding moet kopen, en dan nog moet zien terug te verdienen.martijnuiterwijk op 12 jul 2019 16:26
    Dat noemen ze 'terugverdienmogelijkheid'. 🤓
  • GiGi 12-07-19 18:13
    GiGi 12 juli 2019 · 18:13
    Wel bijzonder dat ik mn eigen werkkleding moet kopen, en dan nog moet zien terug te verdienen.martijnuiterwijk op 12 jul 2019 16:26Dat is wel vaker zo geloof ik. In ieder geval in Serfaus een paar jaar geleden. In de praktijk worden de kosten van die kleding (of de borg bijvoorbeeld) ingehouden op je loon. Dat geldt meestal ook voor huisvesting.
    Testing, testing.
  • bartvwg 12-07-19 19:24
    bartvwg 12 juli 2019 · 19:24
    Wel bijzonder dat ik mn eigen werkkleding moet kopen, en dan nog moet zien terug te verdienen.martijnuiterwijk op 12 jul 2019 16:26Dat is wel vaker zo geloof ik. In ieder geval in Serfaus een paar jaar geleden. In de praktijk worden de kosten van die kleding (of de borg bijvoorbeeld) ingehouden op je loon. Dat geldt meestal ook voor huisvesting.GiGi op 12 jul 2019 18:13
    Huisvesting vind ik begrijpelijk maar kleding??
  • martijnuiterwijk 14-07-19 15:09
    martijnuiterwijk 14 juli 2019 · 15:09
    Wel bijzonder dat ik mn eigen werkkleding moet kopen, en dan nog moet zien terug te verdienen.martijnuiterwijk op 12 jul 2019 16:26Dat is wel vaker zo geloof ik. In ieder geval in Serfaus een paar jaar geleden. In de praktijk worden de kosten van die kleding (of de borg bijvoorbeeld) ingehouden op je loon. Dat geldt meestal ook voor huisvesting.GiGi op 12 jul 2019 18:13

iknow, ik run zelf een skischool. Borg is normaal. dit om te zorgen dat men netjes met de uniformen omgaat. Goedkoop zijn ze nl niet, en borg krijg je terug. EK van een skileraren pak, is zo goedkoop nog niet.
    echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.