Waxijzer

Deze Smartwaxer van Holmenkol is een handige en professionele base-waxijzer met precieze temperatuurregeling en gegarandeerd een constante warmte.
Het waxijzer is slechts 1 maal gebruikt en zit dus nog bijna nieuw in de doos te wachten op een fanatieke skiër of snowboarder die ook het onderhoud in eigenbeheer wilt gaan doen!
Het waxijzer is 230V/850W, heeft een 12mm dikke bodem plaat en een apart hitte bestendig plateau om het ijzer op te plaatsen wanneer je het even niet gebruikt.
Er zit 2 meter hitte bestendig snoer aan en een draaiknop om de temperatuur in te stellen.

EUR 35

null
null

Dit dingetje is best bruikbaar, maar om hem nu smart te nomen en voorzien van “precieze temperatuurregeling” met “gegarandeerd een constante warmte” gaat echt te ver. Juist deze 2 laatste puntjes maken dat ik hem ga vervangen.

Edwin van Riel

voor 2 tientjes is het vast niet slechter dan het oude strijkijzer dat ik nu gebruik////

Ik moet zeggen dat een waxijzer toch een stuk beter werkt dan een oud strijkijzer. Voor 1 paar ski’s niet zo boeiend veel beter. Maar als je er meer gaat doen…

Plaats een reactie