Baan gezocht winterseizoen 2019-2020

Hoi allemaal, ik ben Hannah, 18 jaar oud en net geslaagd. Ik neem een tussenjaar en ik zoek een plek waar ik werken kan combineren met skiën. Ik zoek iets anders dan skileraar worden, bijvoorbeeld in een hotel werken. Als iemand misschien tips heeft voor leuke hotels in een leuk gebied met een leuke crew waar ze misschien nog fanatieke mensen zoals ik zoeken dan hoor ik het héél graag.

mvg,

Hannah

Hi Hannah,
Kijk eens bij chalet organisaties zoal chatel, wenschalets en skichalets

Hi Hannah!
Ik baat een cafetje (dagzaak) uit in Tirol in de wintermaanden…en ben nog op zoek naar een helpende hand :-)
Hoeveel dagen in de week zou je graag willen werken? Vanaf wanneer zou je graag beginnen? Ben je op zoek naar een groot
Skigebied? Eventuele horeca-ervaring?

Groetjes!
Pia

Hi Hannah!
Ik baat een cafetje (dagzaak) uit in Tirol in de wintermaanden…en ben nog op zoek naar een helpende hand :-)
Hoeveel dagen in de week zou je graag willen werken? Vanaf wanneer zou je graag beginnen? Ben je op zoek naar een groot
Skigebied? Eventuele horeca-ervaring?

Groetjes!
Pia

PiaThys op 18 jul 2019 23:04

Hi Hannah!

Ik baat een cafetje (dagzaak) uit in Tirol in de wintermaanden…en ben nog op zoek naar een helpende hand :-)
Hoeveel dagen in de week zou je graag willen werken? Vanaf wanneer zou je graag beginnen? Ben je op zoek naar een groot
Skigebied? Eventuele horeca-ervaring?

Groetjes!
Pia

PiaThys op 18 jul 2019 23:04
HDG2001 op 22 jul 2019 16:19

Hoi Pia,

Bedankt voor je bericht! Een groot gebied zou ik wel fijn vinden aangezien ik er een lange tijd ben. Ik zou graag in december willen beginnen t/m maart maar ik vind dit niet super belangrijk, ik kan ook eerder of later beginnen. Ik vind het helemaal prima om vaak in de week te werken, iedere dag of 6 dagen per week, dat maakt mij niks uit. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik tijd heb om in mijn vrije tijd te gaan skiën. Als ik bijvoorbeeld shifts heb van 16:00 tot 23:00 dan zou ik in de ochtend kunnen skiën. Nou denk ik wel dat je voor een dagzaak juist mensen overdag zoekt? Dat is ook prima, maar dan zou ik wat meer vrije dagen willen hebben om wel te kunnen skiën. Ik heb wel werkervaring, maar helaas geen horeca. Ik ga echter wel deze aankomende maanden naar Bonaire en de kans is groot dat ik daar wel in de horeca ga werken.

groetjes,

Hannah

niet echt in hotel ,
maar wel andere opties zoals in de winkel werken…
Kreeg net deze melding binnen op mijn fb . leuke skischool. wij komen hier al een aantal jaar.
ze zoeken verschillende functie.

IWaarom jij niet?
Wil je een gepassioneerd en dynamisch team integreren en genieten van onze wondermooie bergen? Val Thorens, Les Menuires & Méribel werven aan voor volgend winter seizoen:

  • bootfitters
  • verkopers
  • skiman
  • verantwoordelijke kindertuin
  • gediplomeerde ski leraren
    Junior en senior profielen gezocht. Engels is een must, Frans is een grote plus.
    Stuur je cv en motivatiebrief naar info@prosneige.fr
    Tot snel :)

*bericht bewerkt door miepmiep op 01 aug 2019 21:07

ik heb afgelopen seizoen gewerkt in brixen im thale
en ga aankomen seizoen terug
ik heb daar gewerkt via

https://www.werkeninoostenrijk.nl/

prima geregeld en je loon gaat via je Nederlandse bankrekening en ze helpen je met alle zaken die je nodig hebt en, geen gedoe als de werkgever niet zo goed van betalen blijkt te zijn. (had ik geen last van)

succes . mocht je niets kunnen vinden kan ik nog wel even rond vragen

Funkeysman

Dag Hannah,

Kijk even bij Spitzbub (net geplaatst)
Barmedewerksters voor in Saalbach!

Groetjes Gita

Check: werkeninoostenrijk.nl. Zij hebben mij 5 jaar terug een top seizoen gegeven in een hotel in Kirchberg. Daarbij regelen zij ook alle papieren voor je om daar aan de slag te kunnen.

Hi Hannah, kijk ook eens bij werkenbijwens.nl
Je eigen chalet kunnen runnen met een klein team in Oostenrijk, Frankrijk of Italië met ondersteuning vanuit het land zelf met regiomanagers en ondersteuning vanuit Nederland.

Groet,
Rick

je kan ook altijd bij Intersoc proberen
die werken altijd met vrijwilligers

Plaats een reactie