Werken in de sneeuw - geen bar/restaurant of les geven

Hallo mede-wintersporters!

Mijn naam is Vera, 26 jaar, afgestudeerd in HBO Tourism Management en helemaal klaar om Amsterdam te verlaten voor een seizoen in de sneeuw.

Voor aankomend winterseizoen ben ik opzoek naar een leuke baan in de sneeuw. Hierbij liever niet achter de bar of in de bediening, aangezien ik dit vrijwel elke dag al doe. Daarnaast heb ik dit al eens een winterseizoen gedaan. Ik geef liever ook geen les op de piste. Ik ben opzoek naar een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheden, administratie, actie en afwisseling.

Nou heb ik al gereageerd op de vacature als Season Guide voor de Sunwebgroup, maar ik sta open voor alles. Zijn er mensen die ideeën hebben of aanbevelingen voor wintersport werk? Werk voor Nederlanders naast bar, restaurant en snowboardles geven? Ik ben per November eventueel al beschikbaar.

Ik spreek Engels en Duits, heb een NskiV Snowboard instructeur diploma, een rijbewijs en ben een echte horecatijger.
http://www.linkedin.com/in/veraboer

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes, Vera Boer

Als je dan de bergen in gaat dan zou ik voor Snowboard instructeur gaan natuurlijk :) !
Wellicht dat er ook nog mogelijkheden zijn voor iets met kinderen te doen qua opvang, vermaak?
Maar op het boarden na zal season guide wel de beste optie zijn.
Voor de rest zijn de meeste mensen wel op zichzelf gewezen met wintersport, zeker degene die eigen vervoer hebben.
Mischien kun je ook als laatste strohalm als aupair meegaan met een gezin wat op kleine schaal omgang met kinderen is.

Voor de rest zou ik het niet weten :)

Hoi Vera!

Misschien moet je eens kijken bij werkenbijwens.nl . Als je op zoek bent naar verantwoordelijkheid, administratie, actie en afwisseling zou het runnen van je eigen chalet het zomaar kunnen zijn!

Hartelijke groet,
Rick

Plaats een reactie