Duur skigebied

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Het is maar net waar je je op instelt. Afgelopen winter nog naar Ischgl geweest en je moet dan niet om elke euro gaan liggen zeuren. 4 drankjes in de apres-ski kan zo rond de 50 euro zijn.

En mocht je eens gek willen doen, hier de prijslijst van de Trofana alm.

null

null

RFKANGOO op 17 aug 2019 09:03

Toch wel raar/ grappig dat de prijs van een liter champagne steeds meer wordt als je grotere flessen koopt… ;-)

maik100 op 30 okt 2019 13:48

Valt te verklaren door oa langere rijpingstijd. Flessen vanaf 3 Liter worden met de hand geblazen en exclusiviteit speelt ook een rol. Heb lang in een Horecazaak gewerkt waar zo’n flessen vaak besteld werden. De marges per 75cl lagen op kleine flessen vaak vele malen hoger als op de grote flessen.

DavidW op 30 okt 2019 14:35

Maar dan koopt toch niemand meer een grote fles zou je zeggen. Al heb ik het idee dat het hier ook een beetje is van kijk mij eens een bestelling doen. Heb genoeg dure flessen voorbij zien komen die avond.
Dan viel mijn baco voor 12,50 nog best mee. ☺️

Übung macht den meister!!!

En mocht je eens gek willen doen, hier de prijslijst van de Trofana alm.

RFKANGOO op 17 aug 2019 09:03

Ik vind het uberhaupt al knap dat je een prijslijst hebt gevonden. Ik heb het gevoel dat we daar bij elk bezoek totaal andere prijzen hebben betaald 😂

Rene op 30 okt 2019 14:54

Hahahha, dat is niet alleen in die toko. Op drukke momenten gaan er heel veel euro’s “verloren” bij de toeristen omdat als men meer vraagt of minder terug geeft er vele niet bij stil staan of het klopt…

LA NORMA😍☃️

Ischgl zelf is behoorlijk aan de prijs wat hotels en appartementen betreft ,Ook op de piste is alles wat duurder tot heel duur.Wij zijn uit geweken naar Galtur stuk voordeliger en goede skibus verbinding.Plus een mooi rustig skigebied vlakbij.

Het is maar net waar je je op instelt. Afgelopen winter nog naar Ischgl geweest en je moet dan niet om elke euro gaan liggen zeuren. 4 drankjes in de apres-ski kan zo rond de 50 euro zijn.

En mocht je eens gek willen doen, hier de prijslijst van de Trofana alm.

null

null

RFKANGOO op 17 aug 2019 09:03

Toch wel raar/ grappig dat de prijs van een liter champagne steeds meer wordt als je grotere flessen koopt… ;-)

maik100 op 30 okt 2019 13:48

Valt te verklaren door oa langere rijpingstijd. Flessen vanaf 3 Liter worden met de hand geblazen en exclusiviteit speelt ook een rol. Heb lang in een Horecazaak gewerkt waar zo’n flessen vaak besteld werden. De marges per 75cl lagen op kleine flessen vaak vele malen hoger als op de grote flessen.

DavidW op 30 okt 2019 14:35

Maar dan koopt toch niemand meer een grote fles zou je zeggen. Al heb ik het idee dat het hier ook een beetje is van kijk mij eens een bestelling doen. Heb genoeg dure flessen voorbij zien komen die avond.
Dan viel mijn baco voor 12,50 nog best mee. ☺️

RFKANGOO op 30 okt 2019 15:19

Wij hadden het er iig prima naar ons zin🥳
Jammer dat het al om 20uur dicht ging😂😂😂 als troost mochten we dan een schnitzel gaan eten met @WilcovanBragt😋🥶

LA NORMA😍☃️

Je loopt geen champagne, je loopt status. Hoe groter de fles hoe meer status, zeker als die fles groter is dan die van de buurman.
Bij alp trida ligt de prijslijst met flessen ook gewoon op tafel.

Hoe groter de fles hoe meer status, zeker als die fles groter is dan die van de buurman.

Tiny-M op 30 okt 2019 15:47

Nee, nee.
Het is zoals met auto’s.🚙
Hoe groter de auto, hoe kleiner de … 🍆
😜

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie