Accomodatie Oostenrijk 25 pers.

Goedenavond,

Voor komende winter (2e week maart) ben ik op zoek naar accomodatie voor een groep van 25 personen. Dit is via de reguliere websites wat lastig te vinden. Kunnen jullie me helpen met wat tips?

Wat zoeken we?

  • Groot skigebied in Oostenrijk
  • hoog gelegen skigebied ivm vrij laat in het seizoen.
  • vrijstaand huis/ chalet, (geen hotel)

Alvast bedankt!

Gezien je wensen zeg ik: sterkte! (Oftewel, dit zou bij elkaar weleens teveel gevraagd kunnen zijn)

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 17 aug 2019 02:18

Misschien even kijken bij wenschalets.nl

De verschillende grotere chaletorganisaties hebben nog wel het e.e.a., maar deze grootte is vaak op aanvraag.
Chalet Edelweiss am See in Zell am See valt binnen de wensenlijst en kan eventueel gecatered geleverd worden, maar kan ook zonder. Te boeken via Chalet.nl

Sportchalet Viehhofen, in 2 skigebieden vanaf komend jaar. Zell am See en Saalbach. Nieuwe lift vanuit Viehhofen op loopafstand opent dit jaar.
Wij hebben de tweede week van maart nog appartementen beschikbaar voor jullie groep. We hebben regelmatig grote groepen omdat de appartementen zich daar goed voor lenen. Ook een openbare ruimte met zelfbedieningsbar waar jullie met z’n allen in kunnen.
Www.sportchaletviehhofen.com

Maaike

Bij Zellerhof.at hebben ze een groot chalet waar je volgens mij wel met 25 man in kan. Dat is in Finkenberg, dus het skigebied van Mayrhofen. Je zit wel een stukje van de piste af. Voordeel daar is wel dat er een busjesregeling is. ALs je aangeeft wanneer je naar de piste wil, dan word je gratis opgehaald. Terug idem dito.

Peter Pos

Dank voor de reacties!
Ik ga kijken of er wat tussen zit voor ons.

Plaats een reactie