Skischool Dienten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dienten

Heeft er iemand ervaring met de 2 skischolen in Dienten? Welke is wellicht beter? Voor zover ik het zie heb je skischule Top en Skischule Dienten
We gaan in de voorjaarsvakantie. Met name of de groepsgrootte ook in het hoogseizoen niet erg groot wordt vind ik wel belangrijk.

@Marla. Onze kinderen hebben hun basis van het skiën gelegd bij Skischule Top. Groepen destijds niet te groot, enthousiaste en bekwame Nederlanderse leraren onder scherp toezicht van de eigenaar. Skigebied is ook erg leuk daar. Veel plezier.

Aequilater Nubila

Onze kleinkinderen hebben bij beide skischolen les gehad, voorkeur van mijn dochters is toch ski school Dienten, meer ook gevoel, mijn dochter is zelf ook duaal lehrer geweest, zij vindt het toch bij ski school Dienten wat prettiger.
Hoe oud zijn de kinderen en hebben ze al les gehad.?
Ski school Dienten heeft vanaf komende winter een andere manager (familie bedrijf) jongere man.
Als ze al kunnen skien gaan ze vanuit het dorp met de lift naar boven, zijn het nog echt beginners dan starten ze bij de babylift even buiten het dorp van af het skicentrum 2 haltes met de skibus.

Dienten Die Alte schule

Ze zijn 7 en 5 jaar. Ze skieen daags ook gewoon met ons mee en kunnen al skieen. Dus kwa locatie maakt het niet uit als we smorgens eerst naar de skischool heen moeten skieen.

Onze dochter heeft vorig jaar les gehad bij skischool Dienten. Dat is prima bevallen. Al was het wel een redelijk grote groep (9kindjes, buiten t hoogseizoen)

Dan zou ik ze bij skischool Dienten op geven, dan kun je gelijk in het dorp starten, bij Top moet je naar de Zachofalm rijden met auto of skibus.
Mijn kleinzoon hadden afgelopen jaar maar een groepje van zes met de krokus, grootte hangt bij beide scholen af van het aanbod, zal elkaar niet veel ontlopen.
Waar logeren jullie?

*bericht bewerkt door Elly3 op 19 aug 2019 08:23

Dienten Die Alte schule

@Elly3 , we logeren aan de piste die naar de Burglalmlift gaat. Het is ook wel ok om smorgens naar de Zachofalmlift te skieen maar als ik het zo lees zijn het beide prima scholen en kunnen we net zo goed skischool Dienten kiezen.
Het blijft toch altijd net geluk hebben of je kids net een NL leraar treffen.

Hebben jullie ook dergelijke tips voor Riezlern in Kleinwalsertal?

skischule Top vonden wij wel echt veel beter

Plaats een reactie