Post hier je filmpjes van grappige vallen

Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen. Waarom zou je al offpiste gaan skien als je uberhaupt nog niet kan skien…

Born to Ride

Ik moest wat grinniken geef ik toe, maar eerlijk gezegd ook uit herkenning.
Volgens mij maak je dit gewoon mee als je voor de eerste keer in losse sneeuw gaat skiën.
Het hoort bij je leercurve…

Ik moest wat grinniken geef ik toe, maar eerlijk gezegd ook uit herkenning.
Volgens mij maak je dit gewoon mee als je voor de eerste keer in losse sneeuw gaat skiën.
Het hoort bij je leercurve…

QmaartenQ op 23 aug 2019 11:18

Inderdaad en het is niet zo dat dit diep offpiste is is meer een skiroute en zoals @qmaartenq al aangeeft hoort dit bij een leercurve

Als ze mij nou eens konden volgen dan zouden er al genoeg geweest zijn🥶

LA NORMA😍☃️

Dat ik nog nooit op zo’n filmpje heb gestaan met al mijn idiote slijpliftongevallen begrijp ik nog steeds niet.
Ergens vrees ik dat iemand een compilatie aan het maken is. :( :p

Bla, bla, bla.

@bartvwg

Met jouw capriolen komt niemand in de buurt om te filmen 😆😃😂

Born to run. B.S.

Of net wel @dan58 :p

Bla, bla, bla.

https://www.instagram.com/p/Bta7SykoV_C/?igshid=jmusg5w5mri5…

Krijg het filmpje niet hier maar wel de link neef zag even niet de bult :D

Dienten Die Alte schule

@Elly3 LOL :-)

Click. Click. Peace

@Elly3 hahaha! Head First!

Bergen + Sneeuw = ❤

Geweldig @Elly3☃️
Ben je meteen gaan volgen want zulke filmpies moet je meteen bij zijn natuurlijk😉

LA NORMA😍☃️

@Piefke mijn zoon filmt dat, of in dit geval zijn neef, maar zoon houdt insta bij

Dienten Die Alte schule

@Piefke mijn zoon filmt dat, of in dit geval zijn neef, maar zoon houdt insta bij

Elly3 op 23 aug 2019 16:47

Ook prima, geef maar door dat ze er nog vele mogen posten☃️☃️☃️

LA NORMA😍☃️
Dienten Die Alte schule

Geestige filmpjes @Elly3
(zolang ik er zelf niet op sta.) 😳😳😜

Bla, bla, bla.

@bartvwg je ziet toch niet wie het zijn :D

Dienten Die Alte schule

Deze blijft de beste vind ik 😂
https://www.dumpert.nl/mediabase/7294195/dba4a62f/gozer_show…

S_t_e_v_e op 25 aug 2019 20:46

Nou moe. 🤔😂🤫

Bla, bla, bla.

Deze blijft de beste vind ik 😂
https://www.dumpert.nl/mediabase/7294195/dba4a62f/gozer_show…

S_t_e_v_e op 25 aug 2019 20:46

Staan die bindingen nou zo slap afgesteld of wat?

Gezien zijn skitechniek en de hoek die zn been maakt lijkt me dat geen slechte zaak ;-)

Click. Click. Peace

Deze blijft de beste vind ik 😂
https://www.dumpert.nl/mediabase/7294195/dba4a62f/gozer_show…

S_t_e_v_e op 25 aug 2019 20:46

Alleen jammer dat men het filmpje gejat hebben zonder bron, maar de persoon kan wel aardig skiën.

Gezien zijn skitechniek en de hoek die zn been maakt lijkt me dat geen slechte zaak ;-)

Rogier op 26 aug 2019 15:21

schaatsbochten zijn in komend seizoen toch?

Edwin van Riel

Deze blijft de beste vind ik 😂
https://www.dumpert.nl/mediabase/7294195/dba4a62f/gozer_show…

S_t_e_v_e op 25 aug 2019 20:46

Camera aanzetten. Check
Goed in het beeld staan. Check
Doen of ik weet wat ik ga doen. Check
Zo vreemd mogelijk onderuit gaan. Check, check en dubbel check

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Of het grappig is is maar de vraag maar uiteindelijk goedgekomen. De val(crash) zit wel aan het einde van het filmpje.

null


To fat to fly 😂😂

Of het grappig is is maar de vraag maar uiteindelijk goedgekomen. De val(crash) zit wel aan het einde van het filmpje.

null

larsdejongh op 14 sep 2019 19:55

Grappig is het niet. Maar wel knap dat je op zo’n rustige brede piste elkaar in de weg kan zitten! 🙈

Bergen + Sneeuw = ❤

Of het grappig is is maar de vraag maar uiteindelijk goedgekomen. De val(crash) zit wel aan het einde van het filmpje.

null

larsdejongh op 14 sep 2019 19:55

Grappig is het niet. Maar wel knap dat je op zo'n rustige brede piste elkaar in de weg kan zitten! 🙈

Nelis op 14 sep 2019 23:58

ja dat verbaasde mij ook heel erg. maar allen stijf bovenbeen aan over gehouden en een gebroken gopro steun meer niet.

maar had nog wel een lullige daar wilden ik samen met me broertje op het zelfde hoopje sneeuw draaien.
de van is op 1.40 tot 2.00

*bericht bewerkt door larsdejongh op 15 sep 2019 16:54

Of het grappig is is maar de vraag maar uiteindelijk goedgekomen. De val(crash) zit wel aan het einde van het filmpje.

null

larsdejongh op 14 sep 2019 19:55

Grappig is het niet. Maar wel knap dat je op zo'n rustige brede piste elkaar in de weg kan zitten! 🙈

Nelis op 14 sep 2019 23:58

ja dat verbaasde mij ook heel erg. maar allen stijf bovenbeen aan over gehouden en een gebroken gopro steun meer niet.

maar had nog wel een lullige daar wilden ik samen met me broertje op het zelfde hoopje sneeuw draaien.
de van is op 1.40 tot 2.00

larsdejongh op 15 sep 2019 16:44

Misschien een paar lesjes nemen? Het gaat de twee gevalletjes die je nu laat zien niet voorkomen maar persoonlijk word ik altijd een beetje huiverig als ik mensen met een dergelijke techniek op een piste zie.

.

Of het grappig is is maar de vraag maar uiteindelijk goedgekomen. De val(crash) zit wel aan het einde van het filmpje.

null

larsdejongh op 14 sep 2019 19:55

Grappig is het niet. Maar wel knap dat je op zo'n rustige brede piste elkaar in de weg kan zitten! 🙈

Nelis op 14 sep 2019 23:58

ja dat verbaasde mij ook heel erg. maar allen stijf bovenbeen aan over gehouden en een gebroken gopro steun meer niet.

maar had nog wel een lullige daar wilden ik samen met me broertje op het zelfde hoopje sneeuw draaien.
de van is op 1.40 tot 2.00

larsdejongh op 15 sep 2019 16:44

Misschien een paar lesjes nemen? Het gaat de twee gevalletjes die je nu laat zien niet voorkomen maar persoonlijk word ik altijd een beetje huiverig als ik mensen met een dergelijke techniek op een piste zie.

Geenen op 15 sep 2019 18:38

Het was na een paar jaar niet op wintersport geweest te zijn dus moest iedereen weer even inkomen.video was van wintersport van 5 seizoenen geleden. Maar vallen hoort er wel een beetje bij. en wat je zegt zulke valpartijen ga je altijd wel hebben als andere als een gek de piste af komen ongeacht hoe goed je zelf kan skien.

Plaats een reactie