Te koop: Rossignol Hero Elite LT 162cm

Nieuwe poging: Rossignol Hero Elite LT (dus geen ST) te koop in 162cm (en dus geen 172cm)
Ski is niet veel gebruikt geweest en nog in goede staat en is net gewaxt en geslepen
Ski komt uit de verhuur

Beschikbaar in België of kan verzonden worden (19€)

null

null

null
null

null
g[3a962856b7db5ac2f261e5bed393651b_img-5270.jpg
null

[07d5ade5ec6fd05ecad2d39aa91fbcc5_img-5267.jpg

*bericht bewerkt door Fredo op 23 aug 2019 15:40

Dus je hebt helemaal geen ST in 1m62? Dus je probeerde een ski te verkopen die je niet hebt, met foto’s van een andere ski? Wow he.

Daar hebben we het al over gehad. Mijn fout, ik ben te snel geweest en heb verkeerde foto’s gebruikt. Mea culpa, kunnen we nu verder?

Hoe oud zijn deze?
Hoe vaak gebruikt?
En wat is de prijs nu? Toch niet weer 200? 😳🤔

Bla, bla, bla.

Hoe oud zijn deze?
Hoe vaak gebruikt?
En wat is de prijs nu? Toch niet weer 200? 😳🤔

bartvwg op 23 aug 2019 16:51

Voor €19,- worden ze naar je verzonden☃️
Ik zou zeggen goede deal @bartvwg
Maakt het niet veel uit hoe oud ze zijn🥶

*bericht bewerkt door Piefke op 23 aug 2019 18:22

LA NORMA😍☃️

Prijs: €200
Zijn een 10tal dagen gebruikt geweest
Ski’s zijn van 2016

Manman wat een gemekker. Die mens probeert z’n skies te verkopen. Iedereen kan een fout maken. Missen is menselijk is menselijk of maken jullie nooit fouten misschien?

Mits in goede staat (en het belag en de staalkanten op de foto zien er prima uit voor een gebruikte ski) is dit een heerlijke ski voor wie een stabiele ski voor op de piste zoekt. Hij kan flinke snelheiden aan, maar is ook heel makkelijk op lage snelheden te skiën, ook slippen kan hij echt heel goed. Dit zou helemaal geen verkeerde deal zijn voor iemand die zijn Anwärter gaat halen en een seizoen les gaat geven, bijvoorbeeld. Of voor die gevorderde moeder die haar opgroeiende kinderen wil kunnen bijhouden op de piste.

Met 162 niet heel lang, dus vooral voor niet al te grote skiërs een mooie deal denk ik. Mensen die groter zijn dan 1.70 m /65 kg zou ik toch echt een maatje groter aanbevelen. Maar de Hero Elite LT TI is gewoon een hele fijne ski voor een heel breed, min of meer gevorderd publiek.

200 euro is denk ik een prima prijs voor zo’n kaliber ski in deze staat.

Manman wat een gemekker. Die mens probeert z’n skies te verkopen. Iedereen kan een fout maken. Missen is menselijk is menselijk of maken jullie nooit fouten misschien?

JDC op 24 aug 2019 01:06

Het gaat erom hoe betrouwbaar de informatie is, met de name de “tiental dagen”. Het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat een verhuuski van drie seizoen oud, maar 10 dagen verhuurd is geweest. Dat is drie dagen per seizoen. Tel daarbij de misinformatie is in de vorige advertentie (foto’s van een andere ski, een ski aanbieden die hij helemaal niet heeft, toch aanvankelijk volharden ), komt de verkoper bij mij niet bepaald oprecht over. En vind ik een waarschuwing dus op zijn plaats.

Al moet ik er wel bij zeggen dat de verkoper desgevraagd meteen vermeldde dat het om verhuurski’s ging en dat ze er op het oog netjes uitzien.

*bericht bewerkt door DrPhil op 24 aug 2019 08:56

Bon de kenner heeft nu z’n mening over de skies gegeven: veel succes met de verkoop!

@DrPhil je hebt je mening duidelijk gegeven. Stop met reageren op dit topic.

Click. Click. Peace

Ik had m in 186. Gewoon hele fijne lat. Wel mijn vraagtekens hier bij gebruik. 10 dagen voor een verhuurski, vreemd. Onderkant ziet er netjes uit, mits echt van deze lat afkomstig. Voor mij te kort, anders leuk voor erbij voor deze prijs. Snijden, slippen, deze doet alles heel lekker tot aan flinke snelheden toe.

Edwin van Riel

Bedankt voor de reacties (in het bijzonder GiGi). Mbt het gebruik: ik heb deze ski gekocht in een winkel waar ik de eigenaar van vertrouw en die mij verzekerde dat de ski niet veel meer dagen heeft gezien. Zeker zijn we natuurlijk nooit en misschien ben ik naïef maar veel meer kan kan er ook niet van maken.

Plaats een reactie