VillaVibes zoekt ski-gidsen

Kun jij goed skiën? Ben je super sociaal en vind je het leuk om één of meerdere weken per jaar een wintersportvakantie te begeleiden? Dan is de rol van ski-gids tijdens onze SnowVibes wel iets voor jou.

OVER VILLAVIBES SINGLEREIZEN:
VillaVibes organiseert al sinds 2002 de leukste singlereizen voor hoger opgeleiden. Vooral onze single wintersport vakanties zijn populair. Samen skiën en daarna lekker feesten schept een unieke band.

Mede vanwege onze unieke garanties weten steeds meer singles ons te vinden. Dit seizoen gaan we bijvoorbeeld met 1150 singles naar 6 verschillende gebieden. De ski-gidsen spelen tijdens onze vakanties een belangrijke rol.

WAT IS JOUW ROL ALS SKI-GIDS?
Tijdens onze single wintersport vakanties organiseren we bijna elke dag gezellige ski-safari’s op verschillende niveaus (blauw, rood, zwart). Onze ski-gidsen begeleiden deze safari’s. Je bent geen ski-leraar en geeft ook geen les. Maar je zorgt ervoor dat je op een leuke en goed georganiseerde manier met jouw groep het gebied verkent. Je stippelt vooraf een mooie route uit en let erop dat iedereen jouw makkelijk kan volgen.

Ook buiten de pistes speelt eens ski-gids een belangrijke rol. Je organiseert après-ski borrels en feest lekker mee. Je staat echt midden in de groep. Maar vooral belangrijk is dat je goed in de gaten houdt of iedereen het naar zijn zin heeft. Jouw doel is echt om mensen een fantastische wintersportvakantie te bezorgen.

BEN JIJ DE IDEALE SKI-GIDS?

  1. Je kunt goed skiën of boarden. Een zwarte piste is geen probleem.
  2. Je bruist van de energie en je gooit al deze energie in de groep. Bijkomen doe je thuis met glimlach van oor tot oor.
  3. Je bent beschikbaar voor 1 of meerdere weken per jaar.
  4. Je bent super sociaal, kunt goed praten en nog beter luisteren.
  5. Gastvrijheid zit in je bloed. Je krijgt er energie van om mensen het naar de zin te maken.
  6. Een ski-route bepalen en onthouden is voor jou geen probleem.
  7. Je bent tussen de 25 en 59.
  8. Je hebt een hbo- of wo-diploma of een baan op dat niveau.
  9. Bij voorkeur ben je zelf ook single.
  10. Bij voorkeur heb je ervaring met het begeleiden van groepen en/of vakanties.

VOOR WANNEER ZOEKEN WE SKI-GIDSEN?
Ons seizoen barst los in de kerstvakantie met reizen naar St. Anton, Lech en Sauze. In de maanden februari en maart vertrekken er bijna elke week wel reizen. We sluiten het seizoen in begin april af. We zoeken gidsen die gedurende de periode van kerst t/m april één of meerdere weken beschikbaar zijn. Hier vind je al onze aankomende wintersportreizen.

WAT KRIJG JE ALS SKI-GIDS?

  • Unieke kans op een geweldige wintersport met een leuke groep singles.
  • Een gratis wintersportvakantie (het pakket zoals de gasten dit krijgen).
  • De ski-tochten zijn alleen ’s ochtends. In de middag kun je zelfstandig skiën.
  • Vaak gratis drinken in kroegen waar we gaan après-skiën.
  • Een kleine onkostenvergoeding.

REAGEER SNEL
We zoeken meerdere ski-gidsen. Is de rol van VillaVibes ski-gids iets voor jou? Reageer dan zo snel mogelijk door een email te sturen naar info@villavibes.nl. Direct bellen mag ook (026-3707910) of stuur ons een kort maar krachtig filmpje. Geef daarbij aan:

  • Of en waarom je voldoet aan de bovenstaande 9 punten van de ideale ski-gids.
  • Vertel iets meer over jezelf en waarom jou dit zo leuk lijkt.

Reageer voor woensdag 11 september. Dan sluit de inschrijving en gaan we in gesprek met de meest geschikte kandidaten.

Dat is cool, zeg!

Wat jammer dat ik niet goed genoeg kan skiën en ook niet single ben :-)

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Wat jammer dat ik niet goed genoeg kan skiën en ook niet single ben :-)

MarlenaMop op 30 aug 2019 17:14

Het zelf single zijn is een pre, geen must :)

Uitrusten doen we thuis wel!

Leuke job, ik voldoe niet aan regel 7 en 9 :D

Dienten Die Alte schule

Ook voor Belgen?

Ik voldoe aan alle eisen behalve aan de regels 8 en 9. Overigens vind ik regel 8 maar een rare regel. Of ligt dat aan mijn domheid?

Haha @Jethro Vibes voor hoger opgeleiden, je moet natuurlijk wel op niveau mee kunnen praten en luisteren ;)

Dienten Die Alte schule

Ik voldoe aan alle eisen behalve aan de regels 8 en 9. Overigens vind ik regel 8 maar een rare regel. Of ligt dat aan mijn domheid?

Jethro op 1 sep 2019 18:35

Het zijn reizen voor hbo/wo niveau.

Ik voldoe aan alle eisen behalve aan de regels 8 en 9. Overigens vind ik regel 8 maar een rare regel. Of ligt dat aan mijn domheid?

Jethro op 1 sep 2019 18:35

Het zijn reizen voor hbo/wo niveau.

DrPhil op 1 sep 2019 19:47

Enigste opleiding van hoog nivo is mijn anwarter, ong. 1600 meter boven zeenivo

Haha @Jethro Vibes voor hoger opgeleiden, je moet natuurlijk wel op niveau mee kunnen praten en luisteren ;)

Elly3 op 1 sep 2019 19:10

Dat luisteren kan ik wel hoor. Maar of ik daar zin in hebt…

Daar ga je al het verschil in NIVO @Jethro :)

Dienten Die Alte schule

Ik voldoe aan alle eisen behalve aan de regels 8 en 9. Overigens vind ik regel 8 maar een rare regel. Of ligt dat aan mijn domheid?

Jethro op 1 sep 2019 18:35

Het zijn reizen voor hbo/wo niveau.

DrPhil op 1 sep 2019 19:47

Enigste opleiding van hoog nivo is mijn anwarter, ong. 1600 meter boven zeenivo

Jethro op 1 sep 2019 20:02

Ik heb maar spinazie academie gedaan
Maar heb wel een eigen bedrijf
Vibes, daar heb ik niet zoveel mee
Ik ga weer lekker zitskien

*bericht bewerkt door niekniek op 01 sep 2019 20:06

Daar ga je al het verschil in NIVO @Jethro :)

Elly3 op 1 sep 2019 20:05

Nog ff en ze gaan vragen of de hoteluitbater ook wel hoogopgeleid is. Zoek je diploma’s maar op @Elly3

Ik voldoe aan alle eisen behalve aan de regels 8 en 9. Overigens vind ik regel 8 maar een rare regel. Of ligt dat aan mijn domheid?

Jethro op 1 sep 2019 18:35

Het zijn reizen voor hbo/wo niveau.

DrPhil op 1 sep 2019 19:47

Enigste opleiding van hoog nivo is mijn anwarter, ong. 1600 meter boven zeenivo

Jethro op 1 sep 2019 20:02

Ik heb maar spinazie academie gedaan
Maar heb wel een eigen bedrijf
Vibes, daar heb ik niet zoveel mee
Ik ga weer lekker zitskien

niekniek op 1 sep 2019 20:06

@niekniek met een eigen bedrijf maak je ook wel een goede kans hoor.

Daar ga je al het verschil in NIVO @Jethro :)

Elly3 op 1 sep 2019 20:05

Ik bemerk nu wel dat ik het vanwege mijn schrijffout helemaal kan vergeten🤣

Beroepsmatig kan ik mij wel verantwoorden, maar als verhuurder wordt het moeilijk @Jethro maar heb wel goede recensies :)

Dienten Die Alte schule

Ja die recensies klopt, kennissen van mij hebben bij jou weleens overnacht😉

Maar ik bemerk dat ik afwijk van dit topic, is ook weer niet netjes. Excuses aan ts😉. En succes met de zoektocht naar een intelligente gids!

Straks maar eens even met de leidinggevende hier thuis overleggen, maar ik zie dit helemaal goed komen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Straks maar eens even met de leidinggevende hier thuis overleggen, maar ik zie dit helemaal goed komen.

Shane op 1 sep 2019 21:11

Apresski met allemaal hoogopgeleide vrouwen die ook nog single zijn.
Waar wedden we om 😜

Denk wel aan de hele Me - too beweging.
Best je Hestra’s aanhouden bij de après.

Born to run. B.S.

Hallo Joost,

Ik heb per mail gereageerd.

groetjes,
Hans

veau is dat niveau goed genoeg? Buiten dat kan ik n prima rondje skieen. Mag je met die gasten ook echt touren? dan zijn ze wel n paar uurtjes stil en buiten adem @evr66 gaat ook wel mee toch?

echte mannen lopen naar boven,

Absoluut Martijn!

Edwin van Riel

Plaats een reactie