Accommodatie 5 nachten in kerstvakantie

Hi allemaal!
Na heel veel googlen en hotels mailen heb ik tot op heden nog geen hotel gevonden waar wij 5 nachten met twee volwassenen in de kerstvakantie kunnen overnachten. Van 26/12 tm 31/12.
Wie heeft de gouden tip voor een net en leuk hotel.
Met ontbijt en diner of in de buurt van eetgelegenheden.
In een groot tot middelgroot skigebied in Oostenrijk…

*bericht bewerkt door Anna80 op 13 sep 2019 16:13

26/12-31/12 betekent dat je met jouw -slechts- 5 dagen voor het hotel een periode van 2x7dagen blokkeert (dus te kort, en je gaat door de gebruikelijke wisseldag zaterdag heen)
Een periode van 14 dagen die ze in 99% van de gevallen makkelijk vol krijgen of al vol hebben. Kerst/Nieuwjaar is de drukste periode van het jaar.
Get the picture?
Je gaat dit alleen op zeer korte termijn krijgen, of in minder aantrekkelijke huizen/dorpen
Of je moet bereid zijn 26/12 tot 04/01 te boeken

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 13 sep 2019 15:23

Ik snap heel goed waarom het is. Maar ik ben opzoek naar een hotel die die regeling niet gebruikt.

En ik zou wel langer willen maar dat is in deze periode niet mogelijk voor ons.

*bericht bewerkt door Anna80 op 13 sep 2019 15:27

Bij hotels in de hogere (of hoogste) prijscategorie kan het vaak wel. Maar ja, dat moet je willen/kunnen betalen. Is vaak nog duurder dan de hele week betalen bij een goedkoper hotel en dan maar korter gaan. Maar als je een weekend in die vijf dagen wil laten vallen zal het so wie so moeilijk zijn.

Ja ik heb wel wat hotels die wat duurder zijn gekregen die wel flexibel zijn maar dan precies niet onze data. Tips zijn welkom…

Via feratel.com kun je in één keer bijna alle lokale sites doorzoeken. Daar vind ik bv het Explorer hotel in St Johann in Tirol. Op loopafstand vd pistes daar, dichtbij Kitzbuhel. 1200 euro voor die vijf nachten, met ontbijt, prima reviews.

*bericht bewerkt door 77steve op 13 sep 2019 16:20

Bedankt voor de tip! Nog nooit van deze site gehoord, ik ga direct kijken 🙂

@Anna80
Het idee is: 26/12-04/01 betalen, maar slechts tot 31/12 blijven
Ik vermoed dat je je mogelijkheden zo sterk vergroot, ook in de lagere prijsklasse.

Hotel Forer in Ladis is ook beschikbaar, voor jou data. 26-31e. Leuk skigebied

Let it snow

@Anna80 vlgd link vlgs de site nog vrij Prachtig gelegen aan de voet van de Hochkönig.
Als je het niet erg vindt om met de skibus naar de lift te rijden ongeveer 10 min.
De bus halte is een eindje lopen van het hotel maar ze brengen en halen je me een schutle service. Vanaf het Hotel loopt ook een rodelbahn.
https://www.hochkoenig.at/de/betriebe/869fd53c-db16-4da2-910…
€ 780 HP

*bericht bewerkt door Elly3 op 13 sep 2019 20:41

Dienten Die Alte schule

https://www.hochkoenig.at/de/betriebe/9cc99c1a-fbf4-4579-ada…
Deze ligt langs de Dientersattel de weg van Mulbach naar Dienten paar 100 mtr van de lift, Karbachalmbahn € 960,- HP

http://web.bike-snow-lederer.at/

*bericht bewerkt door Elly3 op 13 sep 2019 20:49

Dienten Die Alte schule

@Anna80 hebben jullie nog wat gevonden?

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie