welke (snowboard)skischool?

Hallo,

Ik zou voor de eerste keer in Frankrijk wat groeps-snowboardlessen willen nemen in Les Menuires deze winter (EST niveau 2). Ik heb daar de keuze tussen 200€ voor 6 halve dagen bij ESF of 262€ voor 6 halve dagen bij Ecole de Ski Prosneige.
Is er een niet verwaarloosbaar verschil tussen deze twee?

thx!

*bericht bewerkt door moderator op 13 sep 2019 21:52

Voor kinderen weet ik dat Prosneige veel kleinere groepen hanteert dan ESF. Als dat voor volwassenen ook geldt, zou dat mogelijk een factor kunnen zijn. Verder komen de start- en eindtijden misschien bij de een beter uit dan bij de ander?
Prosneide is ESI (Ecole de Ski International), waar het voor leraren verplicht is om fatsoenlijk Engels te kunnen. Bij ESF is dat bij mijn weten geen verplichting en er zijn dan ook leraren (ik heb ze gehad in de afgelopen 10 jaar) die ook echt alleen maar Frans spraken. Dat zou een verschil kunnen zijn dat belangrijk voor je is, áls dat inderdaad nog zo is.

Ik zou voor prosneige kiezen. Kleinere groepen . Esf is echt massaal .
Wij komen hier al 4 jaar en nog steeds tevreden, maar wel voor skiles . Kids gaan er met plezier heen . En ze hebben Nederlands sprekende leraren of leraren die er moeite voordoen en tot nu toe allemaal goede en leuke leraren gehad . Ze zijn meedenkend
. Zijn mensen die hart /passie voor de zaak hebben de meeste leraren spreken meerdere talen. . Lees de reviews op tripadivser van
Prosneige. Prosneige is begonnen als esi vroeger, maar prosneige geworden

*bericht bewerkt door miepmiep op 14 sep 2019 08:55

Plaats een reactie