Gezocht: Freeride ski's

Hoi!

Ik ben op zoek naar een paar freeride ski's als aanvulling op m'n piste ski's. 100+ breedte in het midden en 185+ in lengte.

Mocht je een paar ski's voor me hebben of weten, ik hoor het graag. Ik zal er goed voor zorgen ;)

Ik zou je vraag zeker ook even stellen op het forum van Wepowder.nl

Daar zit meer freeride-publiek dan hier.

Bedankt GiGi! Ga ik doen :)

Ik heb je een privébericht gestuurd. Zeker toen je op Wepowder zei dat je mogelijk ook wil toeren, werd ik getriggerd.

Ik heb je een privébericht gestuurd. Zeker toen je op Wepowder zei dat je mogelijk ook wil toeren, werd ik getriggerd.

GiGi op 15 sep 2019 17:54

Bedankt! Een paar toerski’s zou het allermooiste zijn. Ik realiseer me echter dat dat met mijn budget ambitieus kan zijn. Aan de andere kant, ik heb nog even tot het weer winter wordt ;)

Wat is je budget dan?? Black Crows Actris iets voor je (geen toerbinding maar vaste binding).

Wil je met puntjesbinding? En wat is je schoenmaat? (lengte zool) misschien heb ik hier nog wel iets staan dat weg kan/mag.

En inderdaad in welke prijs zit je te denken?

Click. Click. Peace

Wat is je budget dan?? Black Crows Actris iets voor je (geen toerbinding maar vaste binding).

Pascal6 op 16 sep 2019 19:29

Dat zou zeker een heel goede optie zijn. Mijn budget gaat tot maximaal 350 euro, maar uiteindelijk is dat natuurlijk ook afhankelijk van de leeftijd en staat van het materiaal :)

Wil je met puntjesbinding? En wat is je schoenmaat? (lengte zool) misschien heb ik hier nog wel iets staan dat weg kan/mag.

En inderdaad in welke prijs zit je te denken?

Rogier op 16 sep 2019 19:31

Daar had ik wel wat duidelijker in mogen zijn ja ;) Helaas ben ik niet op zoek naar een pin binding, dat brengt namelijk weer de extra investering van schoenen met zich mee.

Mijn schoenmaat is overigens 326mm.

Heb je een pm gestuurd

Plaats een reactie