Wie gaat er met een groep enthousiastelingen mee naar Solden?

Wegens succes in de herhaling!!!

Een groepsvakantie met enthousiastelingen voor de wintersport. Skiërs en boarders, dames en heren, leeftijden variërend van vroege dertigers tot eind veertigers en alles daaromheen.

Ditmaal in een fraai appartement in:

SOLDEN

En wat nog meer:

  • Skigebied Sölden Ötztal (met 144 km piste
  • Week van 7 tot 14 maart 2020( vertrek op vrijdagavond 6 maart)
  • 6-kamer appartement voor maximaal 12 personen. (er zijn drie 2-persoonskamers en twee 3-persoonskamers) We slapen bij voorkeur niet in de woonkamer.
  • Het appartement beschikt over een keuken en een ingerichte woonkamer, voldoende gelegenheid om samen te eten en te borrelen. Maar voel je altijd vrij om je eigen plan te trekken.
  • Het complex beschikt over een gemeenschappelijke wellnessruimte met een sauna en infraroodcabine (beide 2x per week gratis te gebruiken, extra gebruik tegen betaling mogelijk)
  • Meerdere eigen auto's beschikbaar. In overleg proberen we voor iedereen een plekje te regelen en een logische route af te stemmen. Schroom dus niet om je aan te melden als je geen auto hebt, het is nog ieder jaar gelukt.

Lijkt het je wat? Reageer of stuur een pb en wie weet tot in de sneeuw!
We hebben al een groepje van 7 heren en dames en daar kunnen er nog 5 bij!

Groeten,

Petra (35 skiën), Maaike (42 jaar skiën), Judith (39 snowboarden), Guido (48 jaar, snowboarden), Pieter(40, skiën, Rienk(43 jaar, skiën) en Jos (36,skiën)

Hoi hoi
Dit lijkt me zeer leuk. En al veel van sölden gehoord. Daarom dat ik sta te popelen om daar ook es te gaan. Ben 29 j en kan skien en snowboarden ( maar voorkeur voor snowboarden) . Reeds 13 weken en 1 vol seizoen ervaring. Heb rijbewijs maar voorlopig geen auto… als jullie dit aanspreekt. Let me know

Mvg
San Verrecas

Solden is leuk, apres ski bij Marco’s treff. Obergurgl en Hoch Gurgl zijn ook de moeite waard om naar toe te gaan.

We zijn compleet!

Als je op de reservelijst wil stuur @judith216 dan een bericht!

*bericht bewerkt door Pieter79 op 05 dec 2019 15:02

Toch nog een afvaller (V).

wie sluit er aan bij deze groep van 5 dames en 6 heren?

Ik heb misschien wel interesse, zijn de kosten ook al bekend?
gr Jelle
42 jaar uit Noord-Holland(voorkeur voor skiën, maar neem mijn boardje ook altijd mee).

Hoi Jelle,

Op dit moment zitten we vol.
Wellicht dat er nog mensen afvallen dan laten we het je weten!!

Groetjes Judith

Voor allen we zitten weer vol…!

Last minute is er een afzegging…Wie heeft er zin om volgende week ons team te versterken naar Sölden! (7 tm 14 maart)
Groepssamenstelling:

11 personen:
4 dames, 7 heren,
5 snowboarders, 6 skiers

Ik ga even kijken of ik wat afspraken op mijn werk kan verzetten en een oppas kan regelen…
Als dat lukt, dan ga ik graag mee…

En de groep is VOL!

Plaats een reactie