Adembenemend mooie beelden van de gletsjers boven Chamonix

Opgelet! Dit zijn pas mooie beelden. Een geweldig filmpje uit het hooggebergte van het Mont Blanc massief. Geschoten door Florent Nick. Hier zie je de Mer de Glace, de Mont Blanc, de Drus en nog veel meer andere beroemde toppen. Voornamelijk timelapses die samen echt geweldige beelden opleveren! Full-screen aub!

Click. Click. Peace

Fantastische beelden! Ik wil zo opnieuw vertrekken!!

Lekker ontstressen met deze beelden en kriebels krijgen om de skies waar van zolder te halen

prachtige beelden,

Zin om te emigreren word alleen maar groter hierdoor, Enkel nog een oplossing vinden dat ik er niet moet werken :)

Prachtig, die vallende sterren ook aan de sterrenhemel.

Dienten Die Alte schule

Adembenemend mooi! Dank voor het delen Rogier…

Zelden zie je zulke prachtige beelden waarvan meeste mensen geen idee hebben hoeveel werk hierin gestopt word!
De beelden zijn zo vloeiend voor timelapse dat het net lijkt alsof er gewoon normaal gefilmd word. :)
Als het sterrenbeeld erbij komt in de nacht is het helemaal adembenemend mooi, het draaiende beeld dat samen beweegt met het prachtige sterrenbeeld is geweldig! :)
Waar ik wel even vreemd stond te kijken was het laatste beeld waarbij de klimmende man normaal beweegt maar het wolkenbeeld in timelapse snelheid bewoog!?
Hoe ze dat hebben gedaan verbaasd mij, behalve dat ze hem in het beeld hebben verwerkt of dat hij heeeel langzaam beweegt :P

Edit: @Rogier bedankt voor dit verjaardagscadeau! moet het er mee doen dit seizoen gezien we wederom niet op wintersport gaan :)

*bericht bewerkt door Freerider op 19 sep 2019 09:01

@Freerider

Hoezo weer geen wintersport?

Kwamen jullie er niet uit met jullie wiskundige kostenverdelingsformule? 😉😉

Born to run. B.S.

Gefeliciteerd met je verjaardag @Freerider. Balen van de wintersport!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dank @Shane

Korte antwoord om gelijk weer on-topic te blijven…

Zelf een conclusie getrokken dat ik ze nog te jong vind om mee de alpen in te nemen, ze slaapt nog 2x op de dag en met alles eromheen is het gewoon veel werk voor weinig piste uren.
Dat hadden onze vrienden ook, die begonnen er over waarbij ik nog niet stil had gestaan, de prijs daarentegen was allang geen discussie meer gezien het een misverstand was die allang opgelost was.
Volgend jaar als ze 2 jaar is en hun kinderen 3 en 4 dan slapen ze een stuk minder en kunnen ze een hoop meer beleven.
Dus zonder een discussie in te gaan over wat we wel en niet zouden kunnen doen ga ik mijn zinnen gewoon op volgend jaar zetten!
Ik houd winterberg wel nauwlettend in de gaten, mijn vrouw en ik willen bij goede condities doordeweeks graag 1 dag daar gaan genieten, ik ben er nog nooit geweest…verwacht er niet veel van maar het is beter dan een indoor vaan van 300 a 400 meter!

@Freerider

Keep on planning for 2021.💪
Veel fun met de kids, geniet want ze zijn snel groot. 👪

Born to run. B.S.

Plaats een reactie