Snowboardbootfitter

Alvast mijn excuses voor het starten van het zoveelste forum, maar zo ver ik weet gaan alle 'bootfitforums' hier over skischoenen. Al jaren (5-6 jaar) heb ik last van pijnlijke voeten tijdens het boarden, zooltjes hebben een hoop geholpen, maar nog niet opgelost. Mijn ene voet is ruim een centimeter groter dan de andere wat er in resulteert dat ik eigenlijk een maat 44 en maat 45 schoen zou moeten kopen.

Het liefst help ik het probleem de wereld uit door naar een bootfitter te gaan, maar dan wel direct naar een goede zodat ik dit seizoen eens lange (pijnvrije) dagen kan maken.

Wie heeft tips voor een goede SNOWBOARDbootfitter? Ik woon in het midden van Nederland, alle tips zijn welkom!

*bericht bewerkt door Sneeuwschraper op 20 sep 2019 08:01

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Welk merk en model boot heb je nu? Bij mij aantal jaar geleden ook pijnlijke voeten gehad in Burton boots. Door over te stappen op Salomon boots was voor mij het probleem opgelost. Dus probeer vooral ook eens wat andere merken

Ik vraag me wel een klein beetje af hoeveel nut het 'fitten' van board schoenen heeft, je werkt hier niet met harde plastics zoals skischoenen.

Wat voor pijn heb je? Onder je zool?

*bericht bewerkt door Rogier op 22 sep 2019 14:35

Click. Click. Peace

Plaats een reactie