Suggesties voor skigebieden + chalet

Hi,

In februari ga ik met een groep vrienden een midweek skiën en we zijn nog op zoek naar een leuk skigebied en chalet. Op veel vakantiesites (bv. Biztravel) is het lastig om iets te vinden dat bij onze dagen past. We willen graag van dinsdag t/m zondag. Die vakantiesites bieden dan weer vaak iets aan van do-zo en zo-do. Ik ben dus op zoek om een leuk huisje te boeken via Airbnb met de volgende wensen

Aantal: 9 man
Skigebied: maakt niet zoveel uit. bij voorkeur in Oostenrijk
Soort huisje: mag wat luxer zijn. Een sauna o.i.d. is wel fijn
Kosten: max 350e pp voor 4 nachten. Een mooie uitschieter naar 400 zou ook prima zijn.
Wanneer: half februari
Andere voorkeuren: niet al te ver van de piste. Als we met de skibus kunnen is dat prettig, 15 a 20 min rijden is ook nog acceptabel.

Heeft iemand een goede suggestie voor zowel een verblijf als skigebied? Of een skigebied waar ze veel huisjes hebben op basis van mijn wensen (en flexibiliteit qua dagen).

Thanks voor de input!

Half februari is piek hoogseizoen, dan wordt het zelfs op airbnb lastig iets te vinden (denk ik) dat niet per week verhuurd wordt. Als er al nog iets vrij is…
Wij gaan al jaren op wintersport met chalets via airbnb, maar zie zeer zelden dat je in die periode niet minimaal 1 week hoeft te huren.
Misschien is het een stuk eenvoudiger, want veel meer keus, als je wel voor een week boekt, maar dan pas op dinsdag arriveert.

Succes!

❄️

Dan is Oostenrijk handiger dan Frankrijk (ook minder ver, maar meer pensions in eigen beheer voorhanden).

De dagen van je skipas kan je altijd aanpassen, ook bij een week huur van appartement.

Ik heb inmiddels een mooi plekje gevonden! Thanks voor de hulp.

Ik heb inmiddels een mooi plekje gevonden! Thanks voor de hulp.

Moofie op 25 sep 2019 09:48

Fijn! Waar?

❄️

Een Airbnb vlak bij Wagrain (Salzburger Land). Gelukkig zelfs van dinsdag tot zondag!

Plaats een reactie