Hulp gevraagd: enquête

Ik ben B. en mag er zelfs niet aan beginnen.
Ditmaal NIET jaloers op N. 😅😂

Born to run. B.S.

Enig idee wat de laatste vraag is? Ook ik zat ineens weer op de website van wintersport.nl. Volgens mij na de vraag waarvoor ik data gebruikte op wintersport. En voor mijn gevoel was dat ook op ±80% vd enquete.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ingevuld,

En eens met alle opmerkingen die hier boven genoemd zijn. Wat ik niet wilde invullen heb ik dan ook niet gedaan omdat het voor mij niet relevant is.

Met vriendelijke groet, Patrick

Ook ingevuld, maar eens met bovengenoemde commentaren over de enquête.

Dienten Die Alte schule

Enig idee wat de laatste vraag is? Ook ik zat ineens weer op de website van wintersport.nl. Volgens mij na de vraag waarvoor ik data gebruikte op wintersport. En voor mijn gevoel was dat ook op ±80% vd enquete.

Veenhoorn op 25 sep 2019 11:41

Enquete in vogelvlucht nogmaals ingevuld en gezien dat deze vraag de laatste is (staat dan ook op 97%).

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Nooit gedacht dat jullie @GiGi @Skimams @Birdheart @evr66 @Bennie @Matthias123 @Tiny-M @Hulst @Piefke @Elly het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Nooit gedacht dat jullie @GiGi @Skimams @Birdheart @evr66 @Bennie @Matthias123 @Tiny-M @Hulst @Piefke @Elly het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Hooykaas op 25 sep 2019 21:34

Daarom heb ik hem ook maar deels ingevuld 😂

Born to Ride

Nooit gedacht dat jullie @GiGi @Skimams @Birdheart @evr66 @Bennie @Matthias123 @Tiny-M @Hulst @Piefke @Elly het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Hooykaas op 25 sep 2019 21:34

Zo zie je maar😉
Als @Roel om hulp vraagt, dan help ik natuurlijk🙂

mama on a mission in the snow

Haha @Hooykaas heb niet alles ingevuld he! en doe het voor @Roel net als @Skimams ;)

Dienten Die Alte schule

Die vraag over duurzaamheidsaspecten vond ik wel heel grappig; allemaal een druppel op de gloeiende plaat natuurlijk; wat echt helpt is niet wintersporten, zeker als je van ver komt (b.v. uit NL). Heeft iemand al eens berekend hoeveel broeikasgas je zelf eigenlijk uitpuft met al dat gesport? ;)

… het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Hooykaas op 25 sep 2019 21:34

@Roel vroeg het netjes ;) Volgende keer wel vragen om een enquete die niet door een eerstejaars student is gemaakt ;) ;)

Nooit gedacht dat jullie @GiGi @Skimams @evr66 @Bennie @Elly het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Hooykaas op 25 sep 2019 21:34

@Hooykaas Als iedereen hem nu invult en bij auto merken 3 super of hypercar merken invult, krijgen we misschien leuke auto aanbiedingen op de website of kortingsbonnen in het magazine. 10% korting op een lamborghini of een gratis testrit in de nieuwste Ferrari F40 of dergelijke aanbiedingen.😝
Waarschijnlijk totaal irrelevant voor 99% van de wintersport community maar wel leuker dan dacia oid advertenties

*bericht bewerkt door Birdheart op 25 sep 2019 22:32

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Hooykaas ik heb een engelengeduld

Zie je er niet van af verder

*bericht bewerkt door Tiny-M op 25 sep 2019 22:42

Nooit gedacht dat jullie @GiGi @Skimams @Birdheart @evr66 @Bennie @Matthias123 @Tiny-M @Hulst @Piefke @Elly het geduld zouden hebben om deze enquéte met deels impertinenten vragen te beantwoorden 👏👏
Ik sla even over 😂

Hooykaas op 25 sep 2019 21:34

Hahaha, daarom heb ik hem ook niet ingevuld, heb namelijk een hekel aan enquêtes en je ken lezen in de reacties waarom… Dit soort enquêtes wordt normaliter via een computer beoordeeld en dan verdwijnen alle niet complete enquêtes in de prullenbak… En daarnaast zie je toch niet het gewenste resultaat terug, het draait tenslotte alleen maar om de centen, zucht… Met de manier waarop ons gezin alles doet en dus kan doen geraak ik bij geen één enquête aan een gevoel iets bijgedragen te hebben aan een positieve verandering! Amen🙏☃️

LA NORMA😍☃️

Fijn, probeer je behulpzaam en geduldig te zijn, komt @hooykaas er even kritisch naar kijken ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Met de manier waarop ons gezin alles doet en dus kan doen geraak ik bij geen één enquête aan een gevoel iets bijgedragen te hebben aan een positieve verandering! Amen🙏☃️

Piefke op 25 sep 2019 23:10

Mensen die elk jaar terug gaan naar La Norma zijn sowieso niet te porren voor positieve veranderingen. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Met de manier waarop ons gezin alles doet en dus kan doen geraak ik bij geen één enquête aan een gevoel iets bijgedragen te hebben aan een positieve verandering! Amen🙏☃️

Piefke op 25 sep 2019 23:10

Mensen die elk jaar terug gaan naar La Norma zijn sowieso niet te porren voor positieve veranderingen. 😁😁

RFKANGOO op 26 sep 2019 00:03

LA NORMA😍☃️

LA NORMA😍☃️

Bij het nut van enquêtes kun je altijd vraagtekens plaatsen. Op mijn leeftijd is het ook een stukje dagbesteding. Als je gaat nadenken bij de opeenvolgende vragen ben je altijd geneigd de laptop dicht te klappen. Als je dan bijna aan het eind ook nog eens vastloopt moet je wel heel veel geduld hebben om de eindstreep te bereiken. Aan net eind van deze enquête weet je ook echt niet of die echt verzonden is. Staat ook nergens.

Hen48

Plaats een reactie