gezocht: skimaatjes voor Zell am See periode 25 jan.-1 febr 2020

Skimaatjes gezocht voor Zell am See 25/1 – 1/2 2020
Wij zoeken skimaatjes voor de wintersport vakantie in Oostenrijk Zell am See
periode: 25 januari - 1 febr. 2020.
Onze voorkeur gaat uit naar personen (m/vr) in de leeftijd medio 50 en begin 70 jaar.
Rustiger skiërs met een voorkeur voor de blauwe piste en (licht) rode piste.
Houdt naast skiën ook van gezelligheid en een goed/ aangenaam gesprek.
Wie zijn wij:
Twee dames medio 60 en een heer van 70.Wij wonen verspreid over het land (N en Z Holland en Brabant) en hebben elkaar via internet leren kennen.
De afgelopen jaren skieden wij in een groep van 7 personen. Door omstandigheden gaat een aantal niet mee en zijn we met zijn drieën over. Daarom zoeken wij enige uitbreiding van de groep.
Onze boekingen zijn al gedaan: Zell am See in de laatste week van januari 2020 van zaterdag tot zaterdag. We reizen per vliegtuig en zitten in een hotel in centrum Zell am See. Logies en ontbijt.
Wie zich bij ons wil aansluiten, zou in of rond het centrum een hotel/pension etc. huren. Leuk is het dan om overdag samen te skiën en ’s avonds in de stad een restaurant te zoeken.
Als je dit aanspreekt, neem dan contact met ons op om de plannen nader uit te werken en afspraken te maken.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/44f75ff263b1f8cd19c3458a...
Hallo, dit is een leuk idee! Ik ga al 4 x alleen op wintersport en neem dan les om niet voortdurend alleen te zijn.
Ik ben echter niet zo’n fuifnummer, ik sta vroeg op (5 à 5.30 uur), dus ik maak het zeker nooit laat ‘s avonds en wil liever ook niet zo laat dineren.
Ik ski zo’n 30 jaar en ga met gemak een rode piste af, af en toe een leuke zwarte.
Ben 63 jaar en wil ook het liefst met vliegtuig!
Misschien tot horens?

*bericht bewerkt door mjatv op 30 sep 2019 10:30

?

Leuk dat je reageert. Ik stel voor om elkaar telefonisch bij te praten en te verkennen om met elkaar verder gaan. Mijn mobiel ***********
Groet Jos

Veel plezier alvast in Zell am See, @epjm! Wordt vast leuk.
Wel nog een kleine tip: we kunnen hier ook rechtstreeks berichten naar elkaar sturen. Misschien handiger, zodat je niet je telefoonnummer op een openbaar forum hoeft te zetten.

Leuk dat je reageert. Ik stel voor om elkaar telefonisch bij te praten en te verkennen om met elkaar verder gaan. Mijn mobiel *******
Groet Jos

epjm op 30 sep 2019 14:16

Ik zou toch even je telefoonnummer weg halen. Aangezien openbaar forum is. Of je moet veel telefoontjes willen.

Veel plezier alvast

Done :-)

Click. Click. Peace

Goedemorgen, ik heb jullie bericht gelezen en mij lijkt dit een leuk idee. Ik ben 61 jaar, vrouw en ga de laatste jaren alleen op wintersport omdat de 2 groepen waarmee ik ging uit elkaar zijn gevallen. Ga graag van de blauwe en rode pistes af. En als ik een goede dag ski ik van de zwarte piste. Ben altijd met de bus gegaan omdat dit voor de beste oplossing is. Je gaat vrijdagmiddag weg en komt pas op zondagmorgen weer thuis. Je hebt dan nog de hele zaterdag om te skiën/wandelen etc.

Skimaatjes gezocht voor Zell am See 25/1 – 1/2 2020
Wij zoeken skimaatjes voor de wintersport vakantie in Oostenrijk Zell am See
periode: 25 januari - 1 febr. 2020.
Onze voorkeur gaat uit naar personen (m/vr) in de leeftijd medio 50 en begin 70 jaar.
Rustiger skiërs met een voorkeur voor de blauwe piste en (licht) rode piste.
Houdt naast skiën ook van gezelligheid en een goed/ aangenaam gesprek.
Wie zijn wij:
Twee dames medio 60 en een heer van 70.Wij wonen verspreid over het land (N en Z Holland en Brabant) en hebben elkaar via internet leren kennen.
De afgelopen jaren skieden wij in een groep van 7 personen. Door omstandigheden gaat een aantal niet mee en zijn we met zijn drieën over. Daarom zoeken wij enige uitbreiding van de groep.
Onze boekingen zijn al gedaan: Zell am See in de laatste week van januari 2020 van zaterdag tot zaterdag. We reizen per vliegtuig en zitten in een hotel in centrum Zell am See. Logies en ontbijt.
Wie zich bij ons wil aansluiten, zou in of rond het centrum een hotel/pension etc. huren. Leuk is het dan om overdag samen te skiën en ’s avonds in de stad een restaurant te zoeken.
Als je dit aanspreekt, neem dan contact met ons op om de plannen nader uit te werken en afspraken te maken.

epjm op 26 sep 2019 17:26

Beste epjm,
het verhaal spreekt me wel aan. Zou graag contact met jullie hebben om het een en ander door te spreken. Gr. Ochun

Plaats een reactie