Glide Nano ski wax

Hey,
zijn er hier nog die dit hebben mogen testen?
Ik heb deze zomer deze nieuwe ski wax mogen uitproberen (is een Amerikaans - Belgische samenwerking), die blijkbaar de eerste eco wax is, die even performant is als Fluor (of is dat fluoro carbon?) wax.
Met Kai Alaerts mocht ik 6 identieke ski's uitproberen.
De twee waarmee ik het snelste was en die ook het vlotste aanvoelden, bleken deze met Glide Nano wax.

Vond het wel super zo'n blinde test, was de eerste keer dat ik zoiets probeerde.

Blijkbaar gaan ze op 13 november met een Kickstarter dat product lanceren, ben benieuwd maar mijn steun hebben ze al wel…

Let it snow

En je Facebook linkt door de fabrikant.
Typisch gevalletje spam 🤔

Komkom @drphil, niet zo argwanend, kan gewoon toeval zijn. Anders had ze in de laatste regel toch wel 2x “we” gebruikt in plaats van “ze”? ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Hey, trek het je niet aan, super dat je er in geloofd en dat wil meedelen.
Zonder daarom direct negatief te willen zijn of overal reclame te willen maken.

*bericht bewerkt door BieSki op 04 okt 2019 16:11

Addicted to white powder :-)

Ja, inderdaad heb ik dat op mijn facebook staan… dank je om even te gaan kijken DrPhil. Misschien een vriendschapsverzoek sturen? :-)
Dan zal je ook zien dat ik Icebrkr sneeuwbrillen, ook op Kickstarter gesteund heb (wacht nu op de levering, dus zal dat hier vertellen of het goed is).
Maar vermits ik dit al vroeger zelf mocht testen, vond ik het leuk om dit nu hier te vermelden wat ik er van vond.

Let it snow

Hey, trek het je niet aan, super dat je er in geloofd en dat wil meedelen.
Zonder daarom direct negatief te willen zijn of overal reclame te willen maken.

BieSki op 4 okt 2019 16:07

Dank je Bie

Let it snow

Haha die @bieski. Uit zijn vorige tekst bleek dat hij TS was (“inderdaad heb ik op mijn Facebookpagina”).
En even later stond die tekst opeens in een ander bericht 😜

*bericht bewerkt door DrPhil op 04 okt 2019 16:17

Euh DrPhil, ik kan niet volgen.
Maar goed, mijn reactie was oprecht.
Als men dat dan reclame vindt, dan verwijderd men dat maar.
Ik heb geen zin in zo’n discussies en cafepraat. Zeker niet dat men mij van slechte bedoelingen verdenkt.

Let it snow

Je reactie heb je eerst als @bieskie gepost…
Die ook 4 weken geleden lid is geworden, net als jij. Dat is toevallig!
Haha 😜

*bericht bewerkt door DrPhil op 04 okt 2019 16:30

En mevr @Bieskie verwijst op haar fb ook weer naar “een vriend die nano wax aan het ontwikkelen is”. Als je probeert een neutrale indruk te wekken is dat op zijn minst niet gelukt. Succes met waxen ;)

Edwin van Riel

Zucht, als je heel het verhaal wil:
Bie is een vriendin met wie ik ga al een paar keer ben gaan skiën. En ik heb haar toen ook over dit forum vertelt en we hebben ons dan ook beide ingeschreven
Ik had haar aan de lijn om te zeggen dat ik dit gepost had, en ze vertelde dat DrPhil een reactie had gepost die ze niet ok vond.
Toen ik zag wat ze poste, heb ik gevraagd om dat te verwijderen of aan te passen, dat ik zelf wou reageren.

En ja ever66, ik heb Bie na mijn test op Aspen in Wilrijk, ook enthousiast gemaakt en zij heeft haar FB ook aangepast.

Enfin, dan vraag ik me nu af waarom ik hier mijn leven en tijd uit de doeken aan het doen ben.
Mensen, weet je wat, verwijder het gewoon…blijkbaar kan men online alleen maar klagen en zagen…

Let it snow

Dan heb ik het toch een stuk makkelijker. Ik pak gewoon één van mijn andere zeven persoonlijkheden. Scheelt toch mooi telefoonkosten.
O wacht… 😜

*bericht bewerkt door DrPhil op 04 okt 2019 16:51

Chips en biertijd precies! 😁

Bla, bla, bla.

Ben benieuwd wanneer we dat wondermiddel mogen zien hier.

Staat me iets bij van een vorige superwax op dit forum die ooit getest zou gaan worden, maar heb er nooit meer iets over gehoord. Zou @rogier dit niet gaan testen toen?

Wellicht ook een reden dat men hier wat sceptisch naar lijkt. Waarschijnlijk heeft het niets met elkaar te maken.

null

Edwin van Riel

null

Stiekem zit dit al in de waxtas. Eens in de drie weken even inspuiten en je glijdt zelfs wedstrijdskiërs voorbij.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

null

Stiekem zit dit al in de waxtas. Eens in de drie weken even inspuiten en je glijdt zelfs wedstrijdskiërs voorbij.

Sneeuwbaard op 4 okt 2019 21:46

🤣 had je laatst in Zoetermeer zeker niet gedaan dan buum😂

mama on a mission in the snow


Eens in de drie weken even inspuiten en je glijdt zelfs wedstrijdskiërs voorbij.

Sneeuwbaard op 4 okt 2019 21:46

Ja, die moeten soms ook even pauze houden.

Ja, die moeten soms ook even pauze houden.

Hessel op 4 okt 2019 22:06

Nee, echt waar serieus. Ik maak geen reclame voor WD40 ofzo. De waterafstotende glijeigenschappen zijn zó goed dat je zelfs een paar graden tegen de berg op kunt glijden.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Chips en biertijd precies! 😁 @bartvwg op 4 okt 2019 17:13[/post][/quote]

Welk bier heb je…dan kom ik af. 😆

*bericht bewerkt door dan58 op 04 okt 2019 22:45

Born to run. B.S.

Plaats een reactie