korting snowworld?

*bericht bewerkt door moderator op 07 okt 2019 13:57

Zeker interessant, tnx!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Vanuit de rij voor de kassa van Zoetermeer besteld omdat het allemaal wat lang duurde en ik even op m'n telefoon zat te spelen. Gelijk een rondje kunnen geven 😎

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 07 okt 2019 23:50

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Bedankt voor de tip. Heb ze net besteld.

Iemand enig idee tot wanneer je de tickets kunt kopen via deze actie?

@Thomj, zie onderstaand bericht (gekopieerd vanaf de site nu.nl)

Waar: SnowWorld
Locaties: Amsterdam, Landgraaf, Neuss, Rucphen, Terneuzen en Zoetermeer
Prijs kinderen: van 40 euro voor 20 euro
Prijs volwassenen: van 44,50 voor 22,25 euro
Geldigheid: de skipassen zijn geldig tot en met 29 februari 2020, met uitzondering van de kerstvakantie

*bericht bewerkt door patje197440 op 09 okt 2019 09:06

Met vriendelijke groet, Patrick

Op socialdeal loopt deze actie ook al een aantal weken. Ik weet niet hoe het daar zit met de geldigheid in de vakanties.

Born to Ride

Ah super @4frank2 bedankt voor de tip!

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

@patje197440 maar zijn ze ook tot 29 februari te koop? Weet iemand dat?

In de postcode loterij agenda 2019 zit ook een kortingsbon van 25% deze is tot geldig 1-1-2020 voor maximaal 4 personen op een skipas naar keuze. Na 1-1 zit in de 2020 agenda wederom een bon voor het hele jaar.

Top tip!
Wij hadden afgelopen zondag de friends & family pas genomen aan de kassa:
https://www.snowworld.com/landgraaf/nl/friends-family-skipas…
Maar deze is nog goedkoper!

*bericht bewerkt door Fotsirk op 10 okt 2019 12:05

Gescoord :-)

When life gets too complicated.... SKI

Iemand enig idee tot wanneer je de tickets kunt kopen via deze actie?

ThomJ op 8 okt 2019 21:15

Nu in elk geval niet meer, helaas :(

Zag voorbijkomen dat HEMA webshop ook weer een nette actie heeft. 2e ticket gratis of zo.

Edwin van Riel

Social Deal had ze ook.

https://tickets.hema.nl/tickets/72/dagje-uit/931/snowworld-1…

Vivace op 15 okt 2019 15:39

Werkt precies enkel met Nederlandse banken om te betalen.

Edwin van Riel

https://tickets.hema.nl/tickets/72/dagje-uit/931/snowworld-1…

Vivace op 15 okt 2019 15:39

Dan ben je vanaf 4 personen wel goedkoper af met de family pas, te koop op aan de kassa’s.

iemand nog een tip voor 1 persoon? We zijn met zijn 3en; en die hema aktie is per 2.

iemand nog een tip voor 1 persoon? We zijn met zijn 3en; en die hema aktie is per 2.

Daffie op 16 okt 2019 17:40

Als je een paar uurtjes in de hal wilt skiën zijn dit goede acties. Wij hebben er ook naar gekeken, maar we wilden een hele dag.

Uiteindelijk gekozen voor Neuss door een goede actie. Voor €39,- (kids) of €49,- (volwassenen) hele dag skiën, inclusief huur schoenen/ski’s en inclusief een warme maaltijd met drankje. En tijdelijk krijg je er ook nog een gratis skitrui bij. Zie https://www.alpenpark-neuss.de/piste/aktionen.html

We hebben ons goed vermaakt afgelopen maandag.

PS: Neuss en Landgraaf zijn voor ons net zolang rijden, maar ik kan me voorstellen dat je vanuit andere regio's niet naar Neuss wilt…

*bericht bewerkt door lve op 17 okt 2019 11:11

Liefhebber van sneeuw, bergen en extreem weer.

iemand nog een tip voor 1 persoon? We zijn met zijn 3en; en die hema aktie is per 2.

Daffie op 16 okt 2019 17:40

Volgens mij zijn het wel losse kaartjes bij het activeren… Ben wel geïnteresseerd in 1x toegang.

Lijkt alleen voor 2 personen te zijn:

null

Vorig jaar kreeg je op 1 voucher 2 skipassen.

iemand nog een tip voor 1 persoon? We zijn met zijn 3en; en die hema aktie is per 2.

Daffie op 16 okt 2019 17:40

Volgens mij zijn het wel losse kaartjes bij het activeren… Ben wel geïnteresseerd in 1x toegang.

Bennie op 17 okt 2019 11:47

Weet ik niet hoor. Van de week besteld voor een BE forumlid. Je krijgt een voucher, bij de kassa om te wisselen voor 2 tickets. Of die tickets dan alleen op dezelfde dag gebruikt kunnen worden, kan ik niet zien.

Edwin van Riel

Ik heb hem ook net besteld en het is wel echt 1 ticket voor twee personen. Bij de kassa krijg je dan de twee kaartjes waarmee je door de poortjes kan.

Ik heb hem ook net besteld en het is wel echt 1 ticket voor twee personen. Bij de kassa krijg je dan de twee kaartjes waarmee je door de poortjes kan.

Anki op 18 okt 2019 14:43

Ja, maar gaat er even om of die 2 kaartjes echt op dezelfde dag gebruikt moeten worden. Als de datum niet vast ligt, kun je er gewoon één apart leggen en bewaren. Zijn de 2 tickets alleen op één en dezelfde datum geldig, dan werkt dit niet als je een oneven aantal mensen hebt.

Edwin van Riel

Ik kom net van SnowWorld.
Ter info: Datum staat op het kaartje en is enkel die dag te gebruiken.

Ik zag vanmorgen een actie voorbij komen op ibood.nl voor snowworld Amsterdam of Zoetermeer. 4u skiën inclusief een pizza of hamburger voor 29.95. Die is per persoon. Maar dit is een dagaanbieding. Vouchers zijn alleen vandaag te koop, maar natuurlijk wel op een andere dag in te wisselen. Dus als je nog op zoek bent…

Liefhebber van sneeuw, bergen en extreem weer.

Let wel op de einddatum bij de Ibood aanbieding:

"De tickets zijn eenmalig geldig t/m 20 december 2019"

*bericht bewerkt door 4frank2 op 22 okt 2019 11:43

Voor wie nog korting op de kaarten van SnowWorld wilt hebben kan dat bij de HEMA tot 10 november:

Een heerlijk dagje sneeuwplezier beleef je bij SnowWorld en bij HEMA koop je nu extra voordelig je tickets, namelijk met 50% korting! Bij aankoop van één ticket, mag je gratis iemand meenemen! De tickets zijn geldig voor zowel kinderen als volwassenen en in te leveren bij SnowWorld Zoetermeer, Landgraaf, Amsterdam, Rucphen, Terneuzen en Neuss (Duitsland). Alle locaties hebben een piste voor beginners en gevorderden, zodat er voor elke wintersporter een uitdaging te vinden is. Kortom het complete wintersportgevoel voor jong en oud! Bij SnowWorld betaal je normaal gesproken 44,50 voor 4 uur sneeuwplezier voor 1 persoon en 22,50 voor 1 uur sneeuwplezier voor 1 persoon.

Let op! Je koopt dus voor 2 personen 1 SnowWorld ticket. Wil je bijvoorbeeld met 4 personen naar SnowWorld? Koop dan 2 tickets.

goed om te weten

  • bij aankoop van 1 ticket ontvang je het 2e ticket gratis
  • de tickets zijn geldig voor zowel volwassenen als kinderen
  • de tickets zijn geldig bij SnowWorld Zoetermeer, Landgraaf, Amsterdam (voorheen SnowPlanet), Rucphen (voorheen Skidôme), Terneuzen (voorheen Skidôme) en Neuss (Duitsland)
  • de tickets zijn geldig in de periode van 14 oktober t/m 31 maart 2020 (niet geldig in de kerstvakantie)
  • de tickets zijn exclusief materiaalhuur

Je kunt je ticktes nog t/m 10 november 2019 online kopen via http://www.hema.nl/tickets of in alle HEMA filialen in Nederland.

Met vriendelijke groet, Patrick

Plaats een reactie