Werken in een Apres skibar (Nederlands)

Hallo,

Ik zou graag in een Apres Skibar willen werken aankomend winter seizoen.
Heeft iemand tips?
Mijn duits is alleen niet heel erg goed, dus zou fijn zijn als de eigenaren Nederlands / Engels spreken.

Groetjes Annemiek

Genoeg apres-ski-bars waar de voertaal Nederlands is en sommige zelfs van Nederlandse eigenaren:
https://www.snowplaza.nl/weblog/15944-apres-ski-bars-waar-op…

Of die op dit moment ook personeel zoeken, weet ik niet, maar je kunt het ze natuurlijk altijd vragen.

Overigens zou ik wel je Duits gaan bijspijkeren. Toch wel handig voor die verdwaalde Duitse klant die niet gelijk weer naar buiten vlucht na het horen van Wolter Kroes.

Annoying skiers since 2003

Overigens zou ik wel je Duits gaan bijspijkeren.

sterko op 7 okt 2019 22:23

Zou ik ook doen, je wil toch weten welke drankjes de Duitssprekende wil drinken?
Het lijkt me ook handig als je hem kan duidelijk maken hoeveel ie moet betalen. :)

Bla, bla, bla.

Overigens zou ik wel je Duits gaan bijspijkeren.

sterko op 7 okt 2019 22:23

Zou ik ook doen, je wil toch weten welke drankjes de Duitssprekende wil drinken?
Het lijkt me ook handig als je hem kan duidelijk maken hoeveel ie moet betalen. :)

bartvwg op 8 okt 2019 08:29

Denk dat bier in beide talen nog te doen is, vingers omhoog voor het aantal een het moet goed komen

Overigens zou ik wel je Duits gaan bijspijkeren.

sterko op 7 okt 2019 22:23

Zou ik ook doen, je wil toch weten welke drankjes de Duitssprekende wil drinken?
Het lijkt me ook handig als je hem kan duidelijk maken hoeveel ie moet betalen. :)

bartvwg op 8 okt 2019 08:29

Denk dat bier in beide talen nog te doen is, vingers omhoog voor het aantal een het moet goed komen

Tiny-M op 8 okt 2019 08:46

Ja, doet dat dan ook maar als de rekening 22,50 euro is. :p :p

Bla, bla, bla.

Duits leer je snel als je in een duitstalige omgeving zit hoor. De truuk is om delen van de vraag te gebruiken in je antwoord. Dan leer je de zinsbouw en uitspraak heel snel.

Dit helpt vast!

Duits leren kan ook met You Tube. Er zijn veel ski-tutorials. Ik kijk zelf graag naar de filmpjes van Marius Quast. Alles over skieeën komt aan bod. Zo leer je ook veel Duitse woorden over skieeën. Hij spreekt heel duidelijk. Zijn goede vriend Julian Witting heeft ook leuke video’s maar hij praat binnensmonds. Dat is jammer.

https://www.eisbarjobs.nl

??

Was niet moeilijk te vinden hoor …
zullen er vast wel meer zijn …

Plaats een reactie