Werk gezocht in Oostenrijk, liefst met uitzicht op zomerbaan

Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda en ik ben 33 jaar oud. Ik droom al heel lang om in de bergen te werken en uiteindelijk ook te gaan wonen. En het wordt echt tijd om deze stap te maken.

Qua werk zoek ik het liefste iets als receptioniste, housekeeping, bediening of iets afwisselends waarmee ik met van alles kan helpen/ondersteunen.

Naast Nederlands spreek ik redelijk goed Duits en Engels.

Het liefste zou ik een baan zoeken waarmee uitzicht is op een vast dienstverband of een baan in de zomer.

Groetjes,
Linda

Hoi Linda, wij zijn nog op zoek naar hulp bij het beheren van een aantal chalets in Oostenrijk. Daarnaast kun je overdag of 's avonds werken in de horeca. Kijk anders eens op onze site waar we zitten en wat we doen. Onze contactgegevens staan daar ook. Mocht je benieuwd zijn wat we voor je kunnen betekenen, dan kun je altijd even bellen of mailen. https://www.almliebe.nl Lg. Mignon en Lennart

Almliebe

Hallo Linda,

Wij zijn op zoek naar een (parttime) medewerker/ster voor ons gezellige en sfeervolle ontbijtpension met bar (Stube) in Lungau, Salzburg, nabij enkele ski-gebieden. Het gaat hier om een seizoensfunctie, van medio december tot medio maart 2020.

De voorkomende werkzaamheden zijn onder andere kamers opmaken, reiniging van algemene en privė ruimtes, ontbijt afruimen en in de avonden de gasten voorzien van drankjes en hapjes. Werktijden in overleg zodat er tussendoor genoeg vrije tijd is voor oa. Skieën.

Wij bieden kost en inwoning, ski-pas, een leuke, gezellige en flexibele werksfeer, waarbij we als eigenaarspaar nauw betrokken zijn bij alle voorkomende werkzaamheden.

Wil je meer weten of heb je serieuze interesse ?
Stuur een email naar info@kempenbruck.at of stuur een whatsapp naar 06-43434300.

Hoi Linda,

Ben je ondertussen al voorzien van een baan of ben je nog op zoek?

Groeten,
Suzan

In Natur & Alpin hotel Post (Vent - ötztal) zoeken ze nog iemand (dringend) om de Après skibar uit te baten !

Plaats een reactie