Ervaren receptioniste/assistent hotel manager aangeboden

Beste,

Ik ben voor het aankomende winterseizoen op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Zelf ben ik erg all round ingesteld en ik vind dan ook veel werkzaamheden leuk.
Ik bied mijzelf dan ook aan als o.a. receptioniste, assistent hotel manager, shop medewerker of iets anders leuks!

De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest in de toeristische sector. Ik heb verschillende functies uitgevoerd zodat ik mijzelf kan blijven ontwikkelen. Het afgelopen half jaar heb ik gewerkt als assistent hotel manager bij een hotelketen in Nederland. In deze functie heb ik verschillende werkzaamheden uitgevoerd. Denk hierbij aan het in en uit checken aan de receptie, het telefonisch te woord staan van gasten, (financiële) administratie, personeelsplanning en meer. Ook kwam er een groot gedeelte horeca en huishouding bij kijken. Door het horeca gedeelte weet ik hoe belangrijk het is om een commerciële instelling te hebben. Hiernaast heb ik twee seizoenen gewerkt als hoofd receptioniste waarvan een half jaar in Italië. Tevens heb ik afgelopen winter gewerkt als husky tour guide in Lapland. Nu ik weer een tijdje in Nederland heb gewerkt ben ik weer op zoek naar een nieuwe uitdaging in het buitenland! Ik spreek vloeiend Engels en gemiddeld Duits. Hiernaast ben ik per direct beschikbaar om aan de slag te gaan.

*bericht bewerkt door Elenak op 08 okt 2019 16:32

Plaats een reactie