Elan amphibio 16ti2

Te koop. Zie mijn bericht in het forum.

Hen48

Was niet mijn bedoeling het op deze wijze te doen. Heb marktplaats ingegeven maar is kennelijk niet goed gegaan.

Hen48

verkoop je ze nog? :)

Ze zijn nog te koop. Je kunt me desgewenst een persoonlijk bericht sturen voor nadere informatie/foto’s.

Hen48

Misschien is het handig om de lengte erbij te vermelden.

When life gets too complicated.... SKI

Te koop Elan 16 amphibio 16ti2, lengte 1.72. Heb ze vorig seizoen voor € 300,- gekocht nadat ze 1 seizoen (17/18) waren gebruikt. Heb ze vorig seizoen vrijwel niet gebruikt door een ribkneuzing. Ze hebben toen nog wel een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad. Ski's zijn in uitstekende staat. Ik verkoop ze omdat ze voor mij wat te lang en te pittig (dubbel titanium) zijn. Prijs € 225,–. Voor € 25,-- extra heb ik nog in goede staat verkerende Atomic schoenen (27/27.5) voor smalle voeten in de aanbieding. Het geheel te bezichtigen/af te halen in Hulst (Z.Vl), eventueel in de buurt van Breda.

Hulst op 6 okt 2019 09:36

Oeps, sorry @DrPhill die heb ik gemist.

When life gets too complicated.... SKI

Probleem is een beetje door mezelf veroorzaakt omdat ik na mijn aanbieding (Zie bericht DrPhil, met dank) nogmaals een verkort bericht op het forum/marktplaats heb geplaatst. @dJaco is inmiddels afgehaakt omdat 1.72 voor hem te lang is.

Hen48

Gewoon elke 3 dagen een nieuwe foto plaatsen, dan blijft het topic bovenaan 😜

Ik zal avast beginnen

null
null
null

Hen48

Mijn vraagprijs was € 225,–. Ze mogen weg voor € 200,–.

Hen48

Zet ze ook even op Marktplaats. Bij voorkeur plaatsen op vrijdagochtend/middag.

Wellicht nog n maandje wachten met verkopen, tis nog heel vroeg in t seizoen. Ik denk dat deze prima kunt doorverkopen (m.a.w. niet te snel zakken met de prijs).

Ze zijn in principe verkocht, al blijkt het erg lastig ze te verzenden. Pakket dat 16 cm. te lang is blijkt een groot probleem voor Postnl. Ze moeten van het zuidwesten naar het oosten van het land en liggen klaar voor verzending. Iemand nog een beetje betaalbaar idee?

Hen48

UPS hanteert grotere maten:
Er gelden geen beperkingen ten aanzien van het totale gewicht of het totale aantal pakketten van uw zending.

Pakketten mogen maximaal 70 kg wegen
De som van de lengte en de omtrek van pakketten mag maximaal 400 cm zijn
Pakketten mogen maximaal 274 cm lang zijn
Voor pakketten die meer dan 31,5 kg wegen, 25 kg binnen de EU is een speciaal “zwaar pakket”-etiket vereist
Voor pakketten waarbij het verschil tussen afmetingen en gewicht groot is, gelden speciale tarieven en moet het volumegewicht worden berekend.

Maar ik kan niet zo 123 zien wat dat kost.

Anders zou je een winkel in de buurt die ski’s verstuurt, kunnen vragen of ze het tegen vergoeding voor je willen versturen.

Uitstapje in de buurt plannen en het nuttige aan het aangename koppelen. Of een lokale koper zoeken.

Na een plaatselijk bezoek aan 2 Postnl., 1 UPS en 1 DPD bezorgpunten en het doorworstelen van de websites waarnaar wordt verwezen, resteert nog steeds de vraag welke kosten ermee gemoeid zijn. Daar krijg je nergens uitsluitsel over en ben je echt overgeleverd aan de goden.
Ze hebben ook allemaal een service/klantnummer, waarbij je enerzijds een elektronisch gesprek hebt ofwel in een eindeloze reeks van " er zijn nog zoveel wachtenden" voor u belandt. Omdat er niet direct haast mee gemoeid is komt er vast wel een praktische oplossing. Mijn zoon woont bijvoorbeeld halverwege.
Omdat er sprake is van wilsovereenstemming kan en wil ik geen contractbreuk plegen. Dank voor met meedenken, maar de digitale wereld is op dit vlak een ramp.

Hen48

Ze zijn nu toch, na wat aanpassingen aan de doos, bij Postnl. in ontvangst genomen en bij correcte ontvangst door de koper verkocht.

Hen48

Nu officieel verkocht. Graag ook op marktplaats verwerken.

Hen48

Je kunt in je openingspost op verkocht klikken.

Plaats een reactie