Ski maat(jes) gezocht (vrouw, 23 jaar)

Hi allemaal!
De dagen worden al weer donkerder en dan begint het bij mij al weer te kriebelen. Ik zoek een mede skifanaten rond mijn leeftijd die ook willen skiën rond maart!

Vorig jaar ben ik meegeweest met Snowmania maar helaas waren daar veel ouderen 35+ en veel 50+. Wie weet zijn er hier nog mede fanatiekelingen.

“ouderen” 😲
Snotneus! 😛

Ja he… 😄😄😄

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Als ze de reis verkopen als 20-30 en ik zit met mensen van mijn ouders hun leeftijd noem ik dat ouderen ja 😌

Ja, irritant die ouderen van 35+, altijd zemelen over vroeger.

Ja , vroeger was alles beter.
Toen, man man toch, toen hadden we nog sneeuw.
Probleem : ik kon toen NIET op wintersport zoals al die jonge veulens nu. 😉

Born to run. B.S.

Alhoewel ik me nu ook opeens oud voel…

Maar laten we on-topic blijven! Dus alleen reageren als je zin hebt om op wintersport te gaan met een groep jongeren (en zelf dus ook jong bent ;-) ) …

Ik hoop dat je een leuke groep vindt @Deemmmiii

Click. Click. Peace

Is 28 jong genoeg dan 😋 het begint hier ook zeker weer te kriebelen…!

Welke week… 2e of 3e week van maart? En naar welk gebied zou je willen?

Interesse!

Hi Demi, ik zat zelf te kijken om in maart naar Alpe d’Huez te gaan. Waarom?

https://edm.com/news/tomorrowland-winter-2020-phase-1-lineup…

Alleen de foto is al te gek. Weet niet of er nog meer festivalgangers hier zijn…

Hi Demi, ik zat zelf te kijken om in maart naar Alpe d’Huez te gaan. Waarom?

https://edm.com/news/tomorrowland-winter-2020-phase-1-lineup…

Alleen de foto is al te gek. Weet niet of er nog meer festivalgangers hier zijn…

SkRed op 15 okt 2019 18:24

Ik ga, vorig jaar ook geweest! Heerlijk rustig op de piste want iedereen is aan het dansen, inclusief ik 😎

Hey! Ik heb ook wel interesse. Even afhankelijk van welke week je wilt gaan. Ben 24 jaar en nog relatief beginnend skiër met twee jaar ervaring. Ben alleen niet zo’n feestbeest, dus zou niet voor de après ski of tomorrowland gaan, maar meer voor de piste… Let me know!

Ik zag de volgende link voor bij komen, geen ervaring mee maar misschien is het wat!

https://mambo.nl/jongerenreis/jongerenreis-oostenrijk…

Ik ga deze topic in de gaten houden. Zoek ook nog metgezellen die graag de voorkeur hebben op het skiën/snowboarden en minder op aspres skiën. Zelf ben ik wel 31.

Zelf ben ik wel 31.

Michiel11

Da’s al bijna 35+, op het randje hier ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Hooi, ik wil misschien ook wel mee, als man van 24. Ik ben een meer ervaren skiër die veel onderweg is, maar hoef niet altijd volle bak. Laat maar weten als er al iets concretere ideeën zijn!

Hey,
Ik zit met zelfde probleem zoek iemand/meerder die ook op wintersport willen gaan 2020 Jan/Feb/Mar. Ben zelf 21 jaar. Mijn skiniveau is gevorderd. Ben wel van de gezelligheid dus aspres ski vindt ik geen probleem. (Heb een auto dus mijn voorkeur zou zijn met de auto te reizen).
Laat maar weten als er al iets samen wilt plannen.

Ook interesse, 25 jaar en heb 10 jaar snowboard- ervaring. Misschien is het handiger om het topic iets concreter te maken?

Ook interesse. Wel 29 jaar oud dus net op de rand :D. (Heb rijbewijs en al vaak gereden naar de bergen dus wil zeker ook wel stuk rijden)

Ook interesse, 25 jaar en heb 10 jaar snowboard- ervaring. Misschien is het handiger om het topic iets concreter te maken?

Lianne1 op 30 okt 2019 09:42

Wanneer zou jij ongeveer willen gaan? en welk land mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk. wat is je Buget?

Mogelijk heb ik ook interesse. Ik ben dan 23 (nu nog 22) en voorkeur is ook Oostenrijk. Ik ben gevorderde skiër en ik snowboard er ook nog naast. Afhankelijk van de kosten die er aan vast gaan hangen ben ik geïnteresseerd.

Hey, hier ook geïnteresseerd om een groepje samen te stellen.
Mezelf in een notendop: Ik ben 31 jaar en woon in Gent, heb ruim 10 jaar snowboardervaring en hou ervan (veel) pistekilometers af te leggen, ben geen freestyler, noch freerider.
Ik heb een wagen en kan dus 2 mensen meenemen.
Periode maakt niet echt uit, wanneer de sneeuw goed is: jan, feb, mar
Bij voorkeur ga ik naar de regio Tirol-Vorarlberg, vanwege de vlotte bereikbaarheid en Oostenrijkse sfeer, maar een andere locatie kan voor mij evengoed.
Hou ook van apres ski dus eens weggaan mag maar is geen must.

Iemand die interesse heeft om een groepje samen te stellen, of een groepje die nog iemand extra zoekt -> PM

Zoeken mensen nog ski maatjes?

Ik ben zelf 21 jaar (Bijna 22 jaar) Zoek een of meerder mensen die in jan/feb een weekje willen gaan skiën.
Ben zelf ervaring genoeg met skiën. buget van 1000 a 1300 euro? alles is bespreekbaar heb zelf nog niks gepland.

Stuur maar een PV als je iets wilt doen?

Beste.
Amai je zoekertje heeft succes.
Als je nog mensen zoekt. Ik ben een fanatieke snowboarder ( zonder gekwel wat beter is en slechter). Die nog een trip zoekt naar de bergen. Ben 29 ( maar ge zou het nie zeggen) energiek en zot van sneeuw. El even men rijbewijs , dus rij ervaring is er.

Bij interesse, geef een seintje

Mvg
San Verrecas

ik heb ook interesse! ben een meid van 24jaar. groetjes

Beste allemaal,

Mijn voorstel; de week van 18 januari t/m 26 januari (of 25 januari t/m 2 februari 2020), mijn voorkeur gaat uit naar het skigebied val thorens (meer dan 600 km skipiste). Stuur mij een PB, dan start ik een Whatsapp-groep en voeg ik je toe. Ik wil graag de vakantie wat concreter maken, want de tijd begint te dringen en wil gewoon graag op wintersport! Zelf ben ik 25 jaar en snowboard al zo’n 10 jaar, de eerste en laatste lift pakken en veel kilometers maken! Af en toe een borreltje voor de gezelligheid, wie gaat er mee?

Groetjes Lianne

Ik wil graag mee, maar dan liever 25 jan t/m 2 febr. Ik ben een zeer ervaren skiër, het liefst zoveel mogelijk kilometers. Niet een groot liefhebber van après ski, wel van een gezellig drankje en een gezellige avond.

Indien twee leden nog willen er is nog plek, voor een trip naar de Alpen. (Voor Lianne, wel het liefst vrouw). Laat het dan aub via een pm weten aan Lianne. Misschien tot gauw.

Plaats een reactie