Versterking tijdens de feestdagen?

Hi allemaal!

Ik ben op zoek naar een baan in de sneeuw waar ik de volledige maand december aan de slag kan! Iedereen kan tijdens de feestdagen wat extra handjes gebruiken toch?

Hieronder een paar argumenten waarom ik de geschikte kandidaat ben:

  • Meer dan 8 jaar ervaring in horeca/ evenementen branche, waarvan twee jaar gewerkt achter de bar in een feestcafé.
  • 24 jaar dus nog jong vol energie en altijd enthousiast!
  • De hele maand december beschikbaar, ook tijdens kerst en oud & nieuw.
  • Vloeiend Engels en Nederlands. Duits kan ik verstaan en ik leer snel. 😉

Van bar tot receptie ik sta open voor diverse functies. Wie heeft een geniale tip voor mij?

*bericht bewerkt door Eleen op 15 okt 2019 00:12

Bij Brixner Stadl in Brixen im Thale zoeken ze nog mensen.
https://www.facebook.com/pg/Brixner-Stadl-443693302333033/po…

Hmm, meestal is er in de eerste weken van december nog niet veel te doen maar wordt het seizoenspersoneel dan ingewerkt.

Mocht je toevallig de maand februari beschikbaar zijn dan kan ik je hulp goed gebruiken. Echter moet je dan wel in staat zijn deels zelfstandig te koken en over een auto beschikken.

Hallo Eleen,

Wij zijn op zoek naar een (parttime) medewerker/ster voor ons gezellige en sfeervolle ontbijtpension met bar (Stube) in Lungau, Salzburg, nabij enkele ski-gebieden. Het gaat hier om een seizoensfunctie, van medio december tot medio maart 2020.

De voorkomende werkzaamheden zijn onder andere kamers opmaken, reiniging van algemene en privė ruimtes, ontbijt afruimen en in de avonden de gasten voorzien van drankjes en hapjes. Werktijden in overleg zodat er tussendoor genoeg vrije tijd is voor oa. Skieën.

Wij bieden kost en inwoning, ski-pas, een leuke, gezellige en flexibele werksfeer, waarbij we als eigenaarspaar nauw betrokken zijn bij alle voorkomende werkzaamheden.

Wil je meer weten of heb je serieuze interesse ?
Stuur een email naar info@kempenbruck.at of stuur een whatsapp naar 06-43434300.

Plaats een reactie