Vervoer van Innsbruck naar San Cristina

Hallo! Ik kom op 29/2/2020 om 9 uur s morgens aan op het vliegveld van Innsbruck en moet dan naar St Cristina (Val Gardena). Op 7/3/2020 vice verse aan het einde van de ochtend (vlieg s middags om 15 uur).
Transfers zijn ontzettend duur en een auto huren terwijl ik die ter plaatse niet nodig heb ook.
Wat is wijsheid?
Is er een goedkope bus?
Of wil iemand een auto delen?
Graag tips!
Dank!

*bericht bewerkt door Birdiemaker op 17 okt 2019 15:24

Rob

Alternatief:
Bus naar Innsbruck Hbf, trein naar Brixen en daar de bus het dal in.

Rob

Hi Birdiemaker

Check anders even de website http://www.taxski.nl die onlangs live is gegaan. Website puur gericht op de wintersporter en de reis.
Hier kan je gemakkelijk in contact komen met anderen om samen een taxi, huurauto of eigen auto delen. Niet alleen binnen de Alpenlanden maar ook vanuit Nederland.

Je kan zelf een nieuwe rit plaatsen of reageren op een reeds geplaatste rit die goed bij jou aansluit. De ritten worden overzichtelijk getoond in een schema waarbij een simpele filter helpt met zoeken op vertrekplaats, bestemming en datum (iets wat vaak nog lastig is op dit forum om elkaar te vinden). Ook kan je een tijdslot aangeven en (optioneel) een vluchtnummer voor in het schema, wel handig om dit vast vooraf uit te wisselen.

De plaatser van de rit ontvangt automatisch een mail als er op hem gereageerd wordt. Vervolgens vindt verdere afstemming dan plaats buiten de website om.

Het werkt snel, gemakkelijk en scheelt uiteindelijk in de reiskosten als je elkaar vindt om samen te rijden :-)

Hopelijk gaat dit je helpen iemand snel te vinden, succes!

Dit is echt een geweldig topic. Een vliegticket boeken voor een halve reis en dan het vervolgprobleem bij een ander proberen neer te leggen. Tenminste, zo komt het op mij over.
Dit wist je toch ook wel voordat je dat vliegticket boekte mag ik hopen?

Dit is echt een geweldig topic. Een vliegticket boeken voor een halve reis en dan het vervolgprobleem bij een ander proberen neer te leggen. Tenminste, zo komt het op mij over.
Dit wist je toch ook wel voordat je dat vliegticket boekte mag ik hopen?

Geraertshoven op 23 jan 2020 15:37

Dat is wel een hele zure reactie. TS hoopt hier op betere tips dan een auto huren, als dat nu al 'het probleem bij een ander neerleggen" is kunnen we een hele rits topics killen.

Openbaar vervoer of de website van Sneeuwvlok lijken mij de beste/goedkoopste oplossing.

Maar het zou ook niet mijn manier zijn om een reis al ‘half’ te boeken en daarna niet helemaal goed te weten hoe nu verder te gaan.

Alternatief:
Bus naar Innsbruck Hbf, trein naar Brixen en daar de bus het dal in.

RCGrootveld op 17 okt 2019 16:21

Dit zou ik doen!

Alternatief:

Bus naar Innsbruck Hbf, trein naar Brixen en daar de bus het dal in.

RCGrootveld op 17 okt 2019 16:21

Dit zou ik doen!

Mickey-1 op 24 jan 2020 10:17

Brixen? ik zou dit niet doen: ik zou Innsbruck naar Klausen (Chiusa) nemen, is dichterbij Val Gardena. En dan daar een taxi, dat kost je kop niet. of een bus, nog minder geld.

Plaats een reactie