Atomic Vantage Panic 2015

Heb dit paar twintips nog staan in lengte 165 + binding Rossignol Axium 100 B93 erop.

Zeer leuke ski, maar amper gebruikt en nu al meer dan een jaartje helemaal niet meer. Dus mag weg voor een goed bod.

Ik ben op zoek naar een ski voor mijn dochter, zij is 172 lang en weegt 55 kilo. Zij is 15 jaar en skiet al vanaf haar 5de. Voornamelijk hard op de piste dus niet echt off piste. Zou deze ski geschikt zijn voor haar en wat voor prijs heb je in gedachte?

Ik ben op zoek naar een ski voor mijn dochter, zij is 172 lang en weegt 55 kilo. Zij is 15 jaar en skiet al vanaf haar 5de. Voornamelijk hard op de piste dus niet echt off piste. Zou deze ski geschikt zijn voor haar en wat voor prijs heb je in gedachte?

Nicol op 27 okt 2019 10:05

Ik denk dat de Cloud-serie van Atomic meer bij deze wensen aansluit

@Nicol dat zou zeker kunnen
Qua niveau geen enkel probleem. De Kan is is wel wat breder onder de voet, dus op echt harde pistes niet ideaal misschien. In slush daarentegen… top!
Dus als je veel in het voorjaar skiet in slush: zeker doen. Ski je meer met kerst op kunstsneeuw, dan zijn er betere opties denk ik.

Deze ski is inderdaad eerder bedoeld voor all-mountain skiërs, maar is wel echt enorm veelzijdig. Goed draagvermogen in de poedersneeuw, veel grip en stabiliteit op de harde sneeuw. Ik heb enorm veel plezier gehad met deze ski’s en heb er voornamelijk op de piste mee geskied. Veel plezier aan gehad wanneer de sneeuw zich wat ophoopt dankzij het draagvermogen en toch ook mee kunnen carven op de geprepareerde piste.
Als het je iets lijkt, ze mogen echt voor een prijsje weg want ze staan in de kast en dat is zonde. :)

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.

Plaats een reactie