Skischool Bichlbach

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bichlbach

Graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met de skischool in Bichlbach. De skischool van Berwang valt meer op, heeft een overzichtelijkere website en staat goed bekend zo te lezen. Over de skischool van Bichlbach kan ik nergens recensies terugvinden. Heeft men ook Nederlandse instructeurs? Hoe heeft men deze skischool ervaren? Ik twijfel nog tussen deze twee skischolen. Aangezien wij in Bichlbach ons onderkomen zullen hebben geef ik toch de voorkeur aan de skischool in Bichlbach, als ik er ten minste wat meer over te weten kom. Onze kinderen die skiles gaan krijgen zijn 6 en 9 jaar oud en gaan voor de derde keer skiën.

Stuur ze eens een mailtje, dan weet je het zo. Nadeel van de skischool in Berwang is dat je eerst omhoog moet en dan naar beneden voor de verzamelplek, maar die afdaling is natuurlijk wel makkelijk voor iedereen die kan skien.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Wij zijn vorig jaar bij Biberwier geweest voor les kids. Helaas geven deze geen groepslessen meer aan iets gevorderde kids.
Gisteren een rondje gebeld en wij gaan naar Nagele in Bichlbach toe. Ehrwald te massaal en de tijd voor een halve dag is niet echt handig van 12-14 uur. Wij zitten in Heiterwang dus praktisch is Bichlbach ook het beste. Goed gesprek en veel info gehad, aardige dame. Onze kids zijn 8 en bijna 6. Hopelijk zijn er meer Nederlandse kids in de skiklas.

*bericht bewerkt door korups1 op 06 jan 2020 11:08

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de skischool inderdaad gelijk een email gestuurd en ze geven aan ook Nederlandse instructeurs te hebben. Wij hebben de kinderen daarna opgegeven voor vijf ochtenden skiles van half 10 tot 12 uur voor de voorjaarsvakantie. Ook bij Nagele. Vorig jaar hadden onze kids trouwens ook les in Biberwier waar we toen verbleven. Was ook goed bevallen.

Start 17 februari? Dan zijn onze kids in ieder geval niet de enige Nederlandse kids tijdens de les.

Ja, start 17 februari. Handig om te weten. Perfecte tijd ook denk ik zo met 5 ochtenden van 2,5 uur les.

*bericht bewerkt door IreneG op 08 jan 2020 16:41

Plaats een reactie