Pre winter sale! Rossignol Race WC GS Ski FIS - 100 piek!

Hi all,

Bij deze bied ik mijn Rossignol Radical World Cup race GS (reuze slalom) ski’s aan. Ik heb ze ooit aangeboden 3 jaar geleden, maar heb toen besloten ze niet te verkopen en ze zelf te gebruiken. Echter staan ze nu alweer 2 jaar stil. Daarom tijd om te verkopen. Zie ook dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/235531

Dit zijn de ski's die je zoekt als je houdt van hard skiën en een goede techniek hebt.
De ski's zijn aardig lang, 191 cm en zijn voornamelijk geschikt voor het langere bochtenwerk.

Dit zijn ex wedstrijdski's van een paar jaartjes ouder, maar nog steeds hele goede ski's die het erg goed doen op de piste. Dit wil zeggen dat je op een lege en geprepareerde piste jezelf helemaal kunt uitleven en niet bang hoeft te zijn dat de ski je niet houdt. Voor dit geld is het altijd het proberen waard!

Op de ski's is een paar weken geskied, maar verkeren in goede staat. Aan de linker ski is het belag professioneel gerepareerd door MK skiservice nadat een steen was geraakt.

De ski's zijn voor slechts €100!! (wintersporters prijs) op te halen in Amsterdam of in Limburg.

null
null
null
null

*bericht bewerkt door RubenB op 22 okt 2019 21:30

Ik heb al genoeg paar staan 😋

Hmmm, eigenlijk zoek ik zo’n ski voor de dagen dat er niet veel (verse) sneeuw ligt en ik vooral op de (ijzige) pistes blijf en bijvoorbeeld buckelpistes ga skiën. Twijfel alleen of dit niet een tikkeltje té sportief is voor wat ik zoek…

Mijn profiel is: 189cm, 81kg, lange bochten op hoge snelheid en heb een vrij goede conditie. Ik denk dat ik me volgens de niveaus van @Gigi ergens tussen niveau 7 en 8 zou plaatsen.

Iemand die me een beetje kopers-advies kan geven?

Voor die prijs echt helemaal prima.

Was nog wat ruimte voor in de box, blijft schoonmoeder maar eens thuis ;)

Edwin van Riel

Gereserveerd dus voor @evr66 ;)

@evr66 Check je wel of je er deze keer ook daadwerkelijk mee kan skiën? Je hebt al eerder je schoonmoeder uit de koffer gejaagd terwijl je die ski’s niet eens onder kon klikken😂

LA NORMA😍☃️

ja, maar ze kwam terug, dus moest echt ingrijpen ;) Wel benieuwd hoe zoiets skiet, leuk experiment voor dit prijsje. Wordt het hem niet, vallen we er ook geen buil aan.

Maar wel lief dat jij je zorgen maakt om mijn schoonmoeder @piefke ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 24 okt 2019 13:28

Edwin van Riel

Zo ben ik nou eenmaal🥳

Hier ook benieuwd!😃
Als je je experiment uitgevoerd hebt deel je het resultaat maar.☃️

LA NORMA😍☃️

Je gaat het binnenkort horen. Volgende week ophalen. Daarna even een rondje Oostenrijk, dus wie weet ;).

Edwin van Riel

Plaats een reactie