Vacature: Ski- und Snowboardschule Wagrain

Heb jij altijd al eens als skileraar/skilerares willen werken in Oostenrijk, dan is dit je kans!

Ski- und Snowboardschule Wagrain (Salzburgerland/ Snow Space Salzburg) zoekt nog Nederlandse skileraren voor het hele seizoen.

Waarom zou je nou juist voor deze skischool moeten kiezen? Hieronder een paar redenen:

  • een skischool waar iedereen elkaar kent, je bent geen nummertje
  • internationaal team (onder andere Oostenrijks, Duits, Deens en Nederlands)
  • huisvesting in het dorp zelf (geen gedoe met de bus, auto etc.)
  • 2 keer per week skilerarentraining om je eigen kunnen te verbeteren
  • als beginnend skileraar sta je hier niet alleen maar op kinderland
  • leuke activiteiten die voor de skileraren georganiseerd worden

Wil je meer informatie over deze skischool? Meer redenen horen om bij deze skischool te komen werken of gewoon direct solliciteren? Stuur mij dan een persoonlijk berichtje.

Er zijn overigens nog zat mogelijkheden om je anwärter te halen voor de start van het seizoen dus twijfel niet!

Thank God summer is over!

hallo Lisa
ben je al voorzien zoniet dan heb ik wel belangstelling.
geef maar een berichtje dan kunnen we verder overleggen.

wim

Hoi @skier2

De skischool is nog steeds op zoek naar leraren.
Zou je mij in een privebericht wat meer informatie kunnen sturen?
Welke skiopleiding heb je bijvoorbeeld of ben je van plan te gaan halen, wat is je beschikbaarheid, relevante werkervaringen etc.
Alvast bedankt!

Thank God summer is over!

heb je een PB gestuurd maar hoor niets meer.

gr wim

wim

Hey Lisa,

Dit klinkt interessant! Heb je een PB gestuurd.

gr Tom

hallo lisa
vreemd dat je niet meer reageert op mijn onze PB die gestuurd is en ik heb contact gehad met wagrain skischool en ze kennen jou helemaal niet.

hoe zit dit?

gr wim

wim

hallo lisa
vreemd dat je niet meer reageert op mijn onze PB die gestuurd is en ik heb contact gehad met wagrain skischool en ze kennen jou helemaal niet.

hoe zit dit?

gr wim

skier2 op 19 dec 2019 09:53

Ik zie deze reactie net pas en vind het wel zo netjes om hier nog even op te reageren.
Blijkbaar heb ik geen melding van een PB gekregen, net nog even terug gekeken maar ook nu geen bericht kunnen vinden. Kan aan mij liggen, maar absoluut geen intenties tot het negeren van berichten.

Verder gebruikt niet iedereen op een forum zijn eigen naam, ik neem aan dat jouw echte naam ook niet skier2 is. Dus dat de skischool mij niet onder deze naam kent is logisch;)

Afijn, jammer dat het zo gelopen is. Gelukkig heb ik met mijn oproep wel een aantal andere personen blij kunnen maken met een leuke baan.

Voor aankomende winter is de skischool overigens nog steeds op zoek naar nieuwe enthousiaste leraren, dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!

Thank God summer is over!

Heyhoi! Ik heb afgelopen zomer mijn anwarter gedaan in Kaprun met SBSSV. Op 1 onderdeel na alles gehaald. Ik ga dit onderdeel in Januari bij SBSSV herkansen!

Zoeken jullie nog steeds nieuwe leraren?

Wat is het salaris en werken jullie met fixed salary of wordt je per les betaald? En betaal je voor de huisvesting, zo ja hoeveel?

Met een beetje geluk reageert ze volgend jaar rond deze tijd weer 😎

When life gets too complicated.... SKI

Heyhoi! Ik heb afgelopen zomer mijn anwarter gedaan in Kaprun met SBSSV. Op 1 onderdeel na alles gehaald. Ik ga dit onderdeel in Januari bij SBSSV herkansen!

Zoeken jullie nog steeds nieuwe leraren?

tom.vdlinden op 27 okt 2020 21:35

Hee Tom, helaas is dit wintersportseizoen in de soep gelopen. Hopelijk heb jij nog kunnen herkansen, zal denk ik net wel/niet zijn gelukt aangezien SBSSV ergens in januari is gaan afbreken en annuleren. Overigens is het geen probleem als je nog een onderdeel moet halen, juist door in de sneeuw te werken leer je enorm veel bij. Mocht je voor aankomende winter nog een plekje zoeken dan hoor ik het wel.

Thank God summer is over!

Wat is het salaris en werken jullie met fixed salary of wordt je per les betaald? En betaal je voor de huisvesting, zo ja hoeveel?

Schoenend00s op 28 okt 2020 08:42

Bij onze skischool krijg je een vast salaris per maand, dit is afhankelijk van je opleiding en ervaring. Voor de huisvesting, skipas en je uniform betaal je niets.

Thank God summer is over!

Plaats een reactie