Vacature: ontwikkelaar bij wintersport.nl

Wintersport.nl is hard op zoek naar een ontwikkelaar om ons team te versterken. Voel jij je in de backend helemaal thuis, maar schrik je ook niet van een beetje HTML en Javascript en werk je graag vanuit ons kantoor in Rotterdam in een jong en innoverend team? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou.

Wat verwachten we van jou

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van Javascript/Node.js, PHP, MySQL en Linux omgevingen
  • Kennis van Elasticsearch, Docker en CSS/Sass is een pre
  • Je ontwikkelt zonder problemen op een Mac
  • Communicatief vaardig en een gemotiveerde en zelfstandige instelling
  • Humor
  • En affiniteit met wintersport is uiteraard een pre

Wat bieden we jou (behalve onze humor)

  • Uitdagende en zeer uiteenlopende wintersport gerelateerde projecten waar je aan mee zult werken. Van onze websites tot het door ons zelf ontwikkelde weermodel.
  • Goede werksfeer en leuke collega’s
  • Een goed salaris
  • Reiskostenvergoeding

Bedrijfsinformatie
Wij zijn de mensen achter wintersport.nl. Wij werken dagelijks met veel passie aan onze websites en magazines. Daarmee bereiken we een zeer groot gedeelte van de wintersporters in Nederland, België en binnenkort Duitsland. We vinden de sneeuw leuk, maar we houden ook van onze computer. Zie ook: https://www.wintersport.nl/vereniging/team

Herken jij jezelf in dit profiel, neem dan snel contact met ons op via redactie@wintersport.nl of stuur mij een privé bericht en wie weet spreken we je binnenkort. Ben jij geen computer held maar ken je iemand die hier volgens jou aan voldoet? Stuur ons dan zijn of haar contact gegevens en mocht die persoon onze geschikte kandidaat zijn krijg jij van ons een paar ski’s of een snowboard als bedankje.

Acquisitie op deze vacature wordt absoluut niet op prijs gesteld!

Leuke vacature. Net iets te ver weg.

Had ik dit nou maar 2 weken geleden geweten. 😧

Had ik dit nou maar 2 weken geleden geweten. 😧

Anon5710 op 1 nov 2019 11:28

Daar hebben ze toch proef periodes voor @Anon5710 ;)

*bericht bewerkt door Rene op 03 nov 2019 13:57

Mijn denkniveau moet HBO zijn, ik denk dat ik dat denk ik niet haal, maar ik denk wel heel het jaar door aan de alpen en wintersport :P.
Zou fantastische baan zijn maar tegenwoordig die niveau eisen :(

Kan iemand die dubbele post niet weghalen en de onderste zin even corrigeren in correct NL, ik zie de medewerkers al lachen :P
Fantastisch en de niveau eisen :) lol…ik kan het wel!? :(

*bericht bewerkt door Freerider op 27 nov 2019 09:20

Kan iemand die dubbele post niet weghalen en de onderste zin even corrigeren in correct NL, ik zie de medewerkers al lachen :P
Fantastisch en de niveau eisen :) lol…ik kan het wel!? :(

Freerider op 27 nov 2019 09:19

Heb je een github profiel bijvoorbeeld waar we wat van je werk kunnen zien? Misschien ligt je niveau wel hoger dan jezelf denkt. En anders gewoon een keer een kop koffie komen doen. Niet geschoten is altijd mis toch?

MAND!

Ik bedoelde dat ik wel de NL schrijfvaardigheid beheers :P
Maar bedankt voor je reactie Yohan, wat ik me wel afvraag dat stel ik een keer overweeg een carriéreswitch te maken, wat voor opleiding(en) zou ik dan moeten volgen om in dit specifieke werk aan de slag te kunnen? :)

@Freerider Informatica als je echt wil gaan programmeren of een CMD achtige opleiding als je ook wat creatiever aan de slag wil. Zonder een opleiding in deze richting red je het op veel plekken ook wel. Je kan een heel hoog niveau bereiken door veel te proberen en te leren in je vrije tijd. De technische wereld ontwikkelt zich heel snel dus je moet zoiezo niet vies zijn van continue bijleren.

MAND!

@Freerider als je aan het werk wilt als developer (deze vacature legt de nadruk op een development) dan kan ik je ten zeerste aanraden om is een paar courses op Udemy te volgen (bijv. de roadmap volgen van Zero to Mastery). Absoluut voldoende om jezelf klaar te stomen voor een junior positie (met zelfs kennis van vele 'senior' skills). Focus je op de MERN stack (momenteel erg populair).

Toffe vacature overigens, zelf zit ik nog in een opleidingstraject, maar wie weet wat de toekomst brengt :)

*bericht bewerkt door Pow! op 28 nov 2019 10:45

See you on the mountain.

Plaats een reactie