Ski-maten gezocht

Ergens in het tussenseizoen wil ik (71) een week met ski-vakantie naar Frankrijk of Italië met een overzichtelijke groep van ervaren skiërs. Daarbij stel ik me de volgende uitgangspunt voor (mijn voorkeuren zijn bespreekbaar):

  • Reis per auto of bus
  • Verblijf in appartement (zelf eten verzorgen), eventueel hotel met halfpension.
  • Hooggelegen skigebied van behoorlijke omvang en veel variatie.
  • Hele dagen skiën en kilometers maken. Gezelligheid wel, après-ski niet belangrijk.
  • Overige bijzonderheden en details ter invulling in onderling overleg.

Bij interesse graag per telefoon (0302934671), per mail (huub@bellemakers.eu) of via dit forum reageren.

*bericht bewerkt door Belleman op 29 okt 2019 12:18

Huub

Wat verstaat u onder het tussenseizoen? Tussen kerst- en voorjaarsvakantie, of tussen voorjaars- en meivakantie? Of beide?

(ik heb zelf geen interesse, maar deze vraag kwam in me op na het lezen van de oproep)

Uitrusten doen we thuis wel!

Beide, dus geen HOOGseizoen.

Huub

Hallo Huub,

Met een groepje op pad gaan is echt heel leuk en gezellig. Ik heb zoiets al eerder gedaan en ben toen in Avoriaz geweest. Is me destijds goed bevallen. Ik wil me graag hierbij aansluiten en het zou fijn zijn als er meer gegadigden zouden zijn.
Met vriendelijke groet,
Wim Schouten

Hallo Huub,

Je omschrijving klopt helemaal met de week die ik aan het organiseren ben in januari.
Zojuist heb ik ook een oproep geplaatst voor het zoeken van reisgenoten naar Val Thorens. Wij zijn nu met 4 personen, maar het groepje mag groter worden.
Als je interesse hebt krijg je natuurlijk alle info.

Mogelijk is dit ook interessant voor Wim.

Ik zou het leuk vinden een reactie van je te ontvangen.

Groet,
Rianne

Mooi zo Rianne,

Het heeft even geduurd, maar soms zie ik zomaar enkele dagen mijn mail niet. Vandaar. Tottnutoe ziet het er goed uit, dus ik wil graag meer weten.

Waar, wanneer, metgezellen, vervoer, verblijf, zulke zaken. Mailen kan, bellen ook: 0302934671.

Groet,

Huub

Plaats een reactie